Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek Mansvelders de moeite waard?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boek Mansvelders de moeite waard?

    hallo,

    ik overweeg om het boek Digitale fotografie" van Erik Mansvelders te kopen, maar ik had het graag is eerst ingekeken. Het probleem is nu dat ze dat boek niet in voorraad hebben in de Leuvense boekhandels. (of toch degene die ik afgegaan ben) Weet er iemand waar ze dit boek nog hebben (in het Leuvense)?

    Alvast bedankt!
    Pieter

  • #2
    Originally posted by Pumbaa
    hallo,

    ik overweeg om het boek Digitale fotografie" van Erik Mansvelders te kopen, maar ik had het graag is eerst ingekeken. Het probleem is nu dat ze dat boek niet in voorraad hebben in de Leuvense boekhandels. (of toch degene die ik afgegaan ben) Weet er iemand waar ze dit boek nog hebben (in het Leuvense)?

    Alvast bedankt!
    Pieter
    Ik dacht dat ze het nog hebben in de standaard vooraan op de naamse. Althans een week geleden nog.
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

    Comment


    • #3
      Ze hebben 'm ook in verschillende bibliotheken. Al is het veeleer een boek om te hebben dan om te lenen, zo zal je 'm toch eerst grondig kunnen inkijken.
      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

      Comment


      • #4
        Bedankt!
        Ik heb het boek kunnen inkijken én ik heb het gekocht

        Groetjes
        Pieter

        Comment


        • #5
          Is "het boek" dan toch zo goed

          Comment


          • #6
            Natuurlijk... Als je het ziet koop je het...

            Comment


            • #7
              inderdaad Ik heb niet lang nodig gehad om te beslissen of ik het zou kopen of niet.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mic
                Natuurlijk... Als je het ziet koop je het...
                Euuuuuh....? Als je het ziet, koop je het?
                Ik het het eens doorbladerd (in de Standaard Boekhandel in Hasselt) en heb het toen wijselijk teruggelegd. 54 euro! Voor die prijs had ik een lijvig boekwerk verwacht op glossy papier en zo...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by pcwiet
                  Originally posted by mic
                  Natuurlijk... Als je het ziet koop je het...
                  Euuuuuh....? Als je het ziet, koop je het?
                  Ik het het eens doorbladerd (in de Standaard Boekhandel in Hasselt) en heb het toen wijselijk teruggelegd. 54 euro! Voor die prijs had ik een lijvig boekwerk verwacht op glossy papier en zo...
                  Het gaat niet om de dikte of het soort papier... Het gaat meer om wat erin te lezen valt, en dat is veel meer dan 54 euro waard.
                  Wat ben je met een lijvig dik boek op glazend papier met gouden letters als je er niets uit kunt leren?
                  Mijn boek van Erik is al bijna aan vervanging toe, zo is het versleten van veel te gebruiken...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pcwiet
                    Euuuuuh....? Als je het ziet, koop je het?
                    Ik het het eens doorbladerd (in de Standaard Boekhandel in Hasselt) en heb het toen wijselijk teruggelegd. 54 euro! Voor die prijs had ik een lijvig boekwerk verwacht op glossy papier en zo...
                    Helaas wordt de prijs bepaald door de uitgeverij . Hoewel het boek zijn geld zeker waard is, ziet het er inderdaad niet uit als een fotoboek. De uitstekende informatie erin is, zeker voor een beginner, belangrijker dan kleur of foto's denk ik.

                    Het boek schijnt trouwens op diverse plekken op internet voor minder te worden aangeboden .

                    Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron dat het nieuwe boek van Erik WEL glossy full-color wordt... Sparen dus maar vast
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #11
                      Ik vindt ook dat de prijs wel erg hoog is voor een boek, niet dat het een slecht boek is of zo, maar toch. Ik denk dat de prijs al heel wat binnen de perken gehouden had kunnen worden als er niet zo'n cd-rom bij had gezeten. Misschien een idee voor het volgende boek om zowel een versie met als zonder cd-rom op de markt te brengen.
                      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                      Comment


                      • #12
                        Die CD-rom heeft echt wel toegevoegde waarde hoor....en het boek is z'n geld meer dan waard.
                        Het mijne zeker....met handtekening van de master himself
                        ***Canon 300D * kitlens * ...

                        Comment


                        • #13
                          Tegenwoordig heeft iedereen wel internet in de buurt. Waarom dus die foto's niet gewoon downloaden? Dan is een cd ook niet nodig.
                          Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Jacki
                            Trouwens, ik weet uit betrouwbare bron dat het nieuwe boek van Erik WEL glossy full-color wordt... Sparen dus maar vast
                            Weet er iemand iets meer over dit nieuw boek? Is het een herziening van het vorige of is het compleet nieuw? m.a.w. wacht ik tot dit nieuw boek uitkomt of koop ik nu???

                            Comment


                            • #15
                              Ja, ik weet er wel ietsje van

                              Het wordt géén herziening van het vorige boek, maar gaat daarop verder. Maw: Het is eerder een vervolg op het eerste boek. In het nieuwe boek ga ik niet alles weer uitleggen maar verwijs voor basiskennis naar het eerste boek (of naar de basiskennis die de lezer voor dit tweede boek dus al moet hebben)

                              Comment

                              Working...
                              X