Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de wedstrijd.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de wedstrijd.

    mensen, ik heb sinds mijn 16 de een kever in men bezit, door de jaren heen is hij stap na stap gerestaureerd. nu ben ik 23 en heb ik mijn kleine meid nog altijd in men bezit wel is waar van kop tot teen afgewerkt en gerestaureerd. een vriendin van mij organizeerd voor haar 3de maal haar eige meeting en ze doet dit jaar een facebook likes game. dit wil zeggen de wagen met de meeste likes krijg een eige flyer met speciaale foto erop. deze zou ik maar al te graag in de wacht slepen aangezien ik de 2 vorige edities de eerste plaats in de wacht sleepte voor oldtimer. nu is mijn vraag of jullie me willen helpen wat jij moet doen is de onderstaande link openen en die foto enven "vind ik leuk" aanklikken!

    hartelijk dank voor jullie tijd!



    groetjes chris

  • #2
    Re: de wedstrijd.

    dit is trouwens de originele foto die gebruikt werd!



    groetjes

    Comment


    • #3
      Re: de wedstrijd.

      54 keer bekenen en niet 1reaktie?

      Comment


      • #4
        Re: de wedstrijd.

        Helaas voor u heb ik geen facebookaccount, anders had ik het wel even gedaan.

        Comment


        • #5
          Re: de wedstrijd.

          Ik vrees dat dergelijke oproepen tegen het BD-reglement zijn...
          Of ik moet me serieus vergissen.
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

          Comment


          • #6
            Re: de wedstrijd.

            prachtige wagen.
            Voorzichtig mee rijden he.

            Comment


            • #7
              niet toegelaten op BD....
              Last edited by Franciskine; 24 april 2012, 07:56.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X