Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

help opleiding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • help opleiding

    ik zou graag een goede opleiding willen volgen met een waardig diploma als eindresultaat
    ben al over de dertig en vroeg me af wat passend en een waardig opleiding was ? vind ook grafisch ontwerpen interresant ...

    narafi,syntragent,sint lucas avond,of toch kask en bestaat de avondschool nog van kask? ik weet niet of men de dag opleiding kan volgen (ben al beetje op leeftijd ) en welke passend is

    met vriendelijke groet

    bedankt voor jullie hulp
    pentax K7, 18-55 wr,kenko 52mm uv filter,4gb extremememory sd, low pro adventura 170

  • #2
    Re: help opleiding

    Ongeacht jouw leeftijd (en eigenlijk gelijk welke leeftijd) kan je elke opleiding volgen. Zowel dag- als avondonderwijs.
    Welke opleiding? Dat hangt van jouw keuze af. Ik wens je verder succes in jouw keuze en studie.
    Last edited by perman; 18 april 2012, 21:49.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

    Comment


    • #3
      Re: help opleiding

      Al eens gedacht aan het "KISP".

      Een paar jaar terug heb ik hier een aantal opleidingen gevolgd.
      oa Tekst en beeld integratie (photoshop) en Multimedia technieken.

      Ze hadden toen ook een uitgebreide opleiding fotografie.

      Ik weet wel niet hoe hun huidig opleidingspakket er uit ziet.

      Veel succes in je keuze
      Grt, Amaat
      The fun begins where the road ends
      BD Lidnummer : BD2057BE

      Comment


      • #4
        Re: help opleiding

        narafi spreekt me wel aan maar ik zit met de reis heen en terug dat gaat duur grapje worden ivm op kot geen optie meer voor mij is denk ik ik woon in een grensplaats in NL , Gent is dichterbij voor mij maar dan is de vraag waar ? is de syntra,kisp of sint lucas academie evenwaardig als narafi ?

        en een andre vraag is wat is het vershcil tussen sint lucas academie en sint lucas te gent is die van de avondschool ook bachelor?
        Last edited by kshot; 20 april 2012, 18:37.
        pentax K7, 18-55 wr,kenko 52mm uv filter,4gb extremememory sd, low pro adventura 170

        Comment


        • #5
          Re: help opleiding

          dit is een lastige ; de open deurdag kask, sommige foto's waren indrukwekkend van de studenten maar de info sessies vond ik matig,ik voelde me een vreemde eend in de bijt,een volgens KASKiaans denkwijze ''fotoreeks met inhoud'' waard op zichzelf,men zei dat het echt kunstgericht was en dat de foto's met inhoud die je in de krant ziet meestal van hun studenten waren ze hadden veel lof over 1 oudstudent (naam vergeten) die 1 v/d weinigen was die op latere leeftijd nog succesvol was met studie en als je zakte voor het toelatingsexamen niet wilde zeggen dat je niet fotografie ergens anders kon volgen,,ik sprak met een tal 3dejaarsstudenten en die zeiden dat je wel gemotiveerd moest zijn maar dat je vooral in het eerste jaar eropuit werd gestuurd om veel zelf fotos te nemen en dat narafi meer technisch en studio was,er zaten vooral jongeren met hun ouders die waarschijnlijk meer kans als mij gaan krijgen met toelating
          ook fotobewerking (photoshop,lightroom,enzo)waren niet echt essentieel hoorde ik.

          pentax K7, 18-55 wr,kenko 52mm uv filter,4gb extremememory sd, low pro adventura 170

          Comment

          Working...
          X