Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleempje met openen BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleempje met openen BD

    Als ik op mij pc naar Belgium Digital (BD) wil gaan,
    krijg ik steeds een pop-up van Myfilestore.com
    Ik geraak langs geen kanten meer op BD. Ik gebruik Firefox.
    Het lijkt wel een soort phishing of zoiets.
    Als ik die pop-up krijg durf ik niet verder klikken en sluit ik via taakbeheer.

    Dit bericht heb ik met mijn Android-gsm geplaatst. Via die browser geen probleem dus. Al heb ik het hier ook 1 keer gehad.
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

  • #2
    Re: probleempje met openen BD

    Niemand dezelfde problemen?
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: probleempje met openen BD

      Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
      Niemand dezelfde problemen?
      gelukkig geen problemen hier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: probleempje met openen BD

        Eens een scan draaien met malwareprogrammatje en/of virusscanner.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: probleempje met openen BD

          Ik probeer er wel achter te komen wat het juist is. toch bedankt
          Nikon D7000 en wat lenzen.
          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

          Comment


          • #6
            Re: probleempje met openen BD

            Ik heb soms hetzelfde wanneer ik via Google naar BD ga.
            Niet alleen BD maar ook andere websites.
            Als ik direct via de favorieten/bookmarks van de browser ga heb ik het niet.

            Cc_cleaner en AVG vinden geen malware op de pc.

            P.s. ik gebruik Safari als browser.
            Last edited by heaucheneaudt; 16 april 2012, 12:46.

            Comment


            • #7
              Re: probleempje met openen BD

              Ik heb het sinds gisteren.
              Als ik via google "Belgium Digital" intikte en de link naar het forum aanklikte kreeg ik hetzelfde als jumpforjoy. Dan heb ik als oplossing gewoon de link met "aangeboden" (na google-search) aangeklikt en zo kwam ik wel op het forum. Maar dat lukte deze voormiddag ook niet meer.
              En ik merk nu dat ik op de ipad zelfs geen verbinding meer krijg. Ik krijg altijd terug de homepage van google als ik na een search eender welke link van belgium digital aanklik.
              Via de rechtstreekse link naar het forum die ik opgeslagen had onder favorieten op de vaste computer lijkt het nog wel te lukken.

              Dacht dat het aan mij lag, blijkbaar dan toch niet aan mij alleen.

              PS: wat ik nog vergeten was: mijn avast virusscanner geeft iets aan, ben details vergeten wat precies, dat de link naar de site kwaadwillig was ofzoiets, maar had ook dezelfde reactie als jumpforjoy...wegwezen hier!
              Last edited by Tink; 16 april 2012, 12:57.

              Comment


              • #8
                Re: probleempje met openen BD

                Inderdaad, dan is er geen probleem
                Met Internet Explorer heb ik ook geen problemen, via Bing dan wel.
                En ik heb het op meerdere computers. (niet alleen bij mij thuis)

                Maar OK, nu geraak ik er toch, want typen op een smartphone is ook maar niks.



                Merci
                Nikon D7000 en wat lenzen.
                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                Comment


                • #9
                  Re: probleempje met openen BD

                  En nu ik het wil reproduceren lukt het niet meer.
                  Voor zover ik er een rode draad in zie gebeurt het alleen

                  - via Google
                  - naar een forum (nog niet bij een 'gewone' website gebeurt)
                  - de eerste keer naar een forum gaat goed maar ga je later nog eens via Google naar hetzelfde forum kan (hoeft niet) ik naar myfilestore gedirigeerd worden.

                  Nu ik door dit topic er wat meer bewust van ben gemaakt herinner ik me dat ik de linkscanner-functie in AVG had uitgeschakeld.
                  Deze heb ik nu ingeschakeld en zal eens een tijdje in de gaten houden of het doorverwijzen naar myfilestore niet meer gebeurt.
                  Last edited by heaucheneaudt; 16 april 2012, 13:03.

                  Comment


                  • #10
                    Re: probleempje met openen BD

                    Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                    Inderdaad, dan is er geen probleem
                    Met Internet Explorer heb ik ook geen problemen, via Bing dan wel.
                    En ik heb het op meerdere computers. (niet alleen bij mij thuis)

                    Maar OK, nu geraak ik er toch, want typen op een smartphone is ook maar niks.



                    Merci
                    Nu lijkt het idd ineens wel weer te lukken (lijkt me toch wel heel toevallig dat het opgelost is op de 5 minuten dat ik hier iets intik...ofwel is het zo, ofwel is het een probleem dat soms wel, soms niet voorkomt). Ik wacht nog even af.
                    Hier trouwens met IE en het was enkel op links die met BD te maken hadden, op geen enkele andere site voorgehad en ik heb gisteren toch wat zitten surfen en veel moeten opzoeken op google.

                    Comment


                    • #11
                      Re: probleempje met openen BD

                      Als ik via Google zoek:
                      Via de hoofdlink (belgium digital) geen probleem.
                      Via de sublinkjes (forum en aangeboden) nog wel.

                      Maar alvast bedankt, ik begon mijn geliefde forum al te missen.
                      Nikon D7000 en wat lenzen.
                      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                      Comment


                      • #12
                        Re: probleempje met openen BD

                        Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft en of het kan helpen, maar ik heb even opgezocht welke melding avast gaf telkens als ik naar die Myfilestore.com geleid werd:

                        "testtaketraffic.com/d/fastcasxh.com"

                        Dit gaf Avast dan steeds met de vermelding dat er een kwaadwillige URL of website was en dat die geblokkeerd werd.
                        Ik begreep er niets van want het was niks waar ik naar gezocht had. Leek me iets pop-up achtig, maar dat had ik bij BD toch nog niet gezien.

                        Naast het alarm van Avast kreeg ik nog een tekstkader van windows (met de vermelding dat als ik door wilde gaan OK moest duwen of anders annuleren), waarbij ik dan op annuleren duwde en IE ook dicht ging.

                        PS: Ik laat alles hier nog eens scannen, maar moet ik voor de rest nog iets doen, of hoe kan ik hier best een volgende keer op reageren? Of is het voldoende dat zo'n websites geblokkeerd worden door mijn virusscanner en dat er dus ook niks met mijn computer specifiek aan de hand kan zijn achteraf?
                        Last edited by Tink; 16 april 2012, 13:46.

                        Comment


                        • #13
                          Re: probleempje met openen BD

                          Mischien de cache van de tijdelijke internetbestanden wissen en ook alle cookies ? mvg
                          https://ggpics.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: probleempje met openen BD

                            Dit lijkt door het forum (vbulletin) te worden veroorzaakt!

                            Hello, i have very strange problem with my vbulletin board (3.8.7). The problem is Google Re-Direct clicks to my forum to MyFileStore.com. I read everything on vbulletin board, asked my server admin to check my server. He said everything in server settings, folders permissions (etc.) is correct. Any ideas?


                            Hi all, I'm hoping someone can assist with this. I'm noticing Google has started to intermittently redirect hits to my website to 'MyFileStore.com'. This only happens to the forum directory of my website. I recall an incident like this in the past being linked to vbSEO - but I don't have this mod installed on my 4.1.2 forum.


                            Jan

                            Comment


                            • #15
                              Re: probleempje met openen BD

                              Ik heb het toch nog een paar keer voor gehad sinds gisterenmiddag, op verschillende computers (na uitgebreide virusscan en verwijderen cookies ed).

                              Op zich voor mij verder geen probleem, ik moet gewoon niet meer BD aanklikken bij de bovenste zoekacties die ik heb staan in de googlebalk, maar in de plaats daarvan de BD-link aanklikken onder mijn favorieten. Evenveel werk, maar de gewoonte zit er blijkbaar nog iets te sterk in, daarmee dat ik dus weet dat het probleem nog bestaat .

                              Moet dit ergens gemeld worden, of hebben gewoon maar een paar mensen "pech"?

                              Comment

                              Working...
                              X