Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onscherpe foto na plaatsen op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onscherpe foto na plaatsen op BD

    In de beginnershoek staat er een foto onder de titel "Garnaalvisser" . Deze was oorspronkelijk een kleurenfoto en is door middel van de kanaalmixer in mijn CS5 zwart/wit geworden . Deze foto staat nu vlijmscherp in een map van mijn verkenner en is ook uitgeprint op A4 formaat . Helaas , door ze te verkleinen en via PinnyPic te plaatsen in de beginnershoek is ze onscherp geworden . Kan mij iemand hier een verklaring voor geven .

  • #2
    Re: Onscherpe foto na plaatsen op BD

    wordt verkleind!
    35,97 KB (36.837 bytes)

    Dat is het probleem...
    https://www.naturephotoportal.com/

    Comment


    • #3
      Re: Onscherpe foto na plaatsen op BD

      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
      mijn CS5 zwart/wit geworden . Deze foto staat nu vlijmscherp in een map van mijn verkenner en is ook uitgeprint op A4 formaat . Helaas , door ze te verkleinen en via PinnyPic te plaatsen in de beginnershoek is ze onscherp geworden . Kan mij iemand hier een verklaring voor geven .
      Waarom niet een tweede kopie opgeslagen aan de juiste maat en grootte? Kun je na verkleinen nog een keer verscherpen als dat nodig is.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Onscherpe foto na plaatsen op BD

        Ik heb terug dezelfde originele foto in kleur gepost in Testforum onder de titel "Oostduinkerken" met als grootte 900 op 553 pixels en 247 kB maar ook even onscherp .
        Last edited by noliko; 16 april 2012, 17:20.

        Comment

        Working...
        X