Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboek of cursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboek of cursus

    Kent er iemand een goed fotoboek of cursus, liefst voor beginners, waarin ik mijn weg kan vinden voor de elementaire zaken van de fotografie. Ik denk hier aan beeldvorming, lichtmeting e.d.
    Liefst een boek of schriftelijke cursus.

    Paul
    PKitoC

  • #2
    Re: Fotoboek of cursus

    Ik heb een tijdje terug in de Slechte een boek gekocht: Digitale fotografie voor beginners. Legt heel duidelijk alle fases uit, technieken etc... Niet duur en misschien eens de moeite om te checken.

    Van zodra je meer inzicht hebt, voldoet het boek natuurlijk niet echt meer.

    Comment


    • #3
      Re: Fotoboek of cursus

      Als engels geen bezwaar is, zijn de 3 boeken van scott kelby volgens mij ideaal.

      Groetjes

      Peter

      Comment


      • #4
        Re: Fotoboek of cursus

        Ik heb zelf veel gehad aan de boeken van Joan Staels: http://dfonline.be/
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Fotoboek of cursus

          NHA geeft cursussen voor thuisstudie uit. In de fotografiecursus staat alles uitgelegd om beginners op pad te helpen.
          Mooie foto's nog mooier maken? Alles leren over diafragma, sluitertijd en afdruktechniek? Beheers de camera volledig en leer fotograferen. Met de cursus Fotografie breng jij jouw hobby naar een hoger niveau.

          prijs: 199 euro

          Je krijgt een ringmap met de lesstof toegestuurd. Ieder hoofdstuk moet je wat huiswerk maken (foto's of theoretische vragen beantwoorden) die je via e-mail naar je lesgever kunt sturen die ze zal verbeteren en je begeleiden. Deze begeleiding duurt 3 jaar; tijd genoeg dus om je eigen tempo te bepalen.

          Comment

          Working...
          X