Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dwangbuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dwangbuis

    voor een foto-opdracht aan de academie ben ik op zoek naar een dwangbuis. Je zou denken: dat vind ik vlug. Maar niks blijkt dus minder waar te zijn. Ik begrijp dat het gebruik hiervan ettelijke jaren al uit den boze en verboden is, maar ik dacht op zolders nog iets te vinden. Kan er mij soms iemand verder helpen. Liefst in bruikleen. Ik ben van de regio Ieper - Kortrijk. Thx.

  • #2
    Re: Dwangbuis

    Probeer eens de eroshop om de hoek, afdeling SM spullen
    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

    Comment


    • #3
      Re: Dwangbuis

      probeer hier eens.



      een bezoekje aan het museum is altijd de moeite waard. Met wat op en af bellen en goede afspraken ben ik er zeker van dat je wel een dwangbuis kan gebruiken.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: Dwangbuis

        Zoek eens in Google op "dwangbuis kopen"! Kom je gelijk op de goeie websites terecht waar je voor minder dan 30 Euro een dwangbuis kan kopen....naderhand ook voor allerlei andere zaken te gebruiken blijkbaar
        Veel Nikon met een snuifje Tamron en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: Dwangbuis

          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          probeer hier eens.



          een bezoekje aan het museum is altijd de moeite waard. Met wat op en af bellen en goede afspraken ben ik er zeker van dat je wel een dwangbuis kan gebruiken.
          Ik ben al meerdere malen naar het Dr. Guislain museum geweest voor allerhande tentoonstellingen en ze hebben er inderdaad een continue tentoonstelling rond de geschiedenis van de zorg in de psychiatrie. Alleen blijft de vraag of ze materiaal willen uitlenen. Misschien eens een mailtje sturen. Thx. hoedanook.

          Comment


          • #6
            Re: Dwangbuis

            Het lokale politieburo? De Politie, uw vriend?

            Comment


            • #7
              Re: Dwangbuis

              Probeer het parlement. Zotten genoeg.

              Maar of die iets gratis willen doen???
              D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

              Comment


              • #8
                Re: Dwangbuis

                Oorspronkelijk geplaatst door danyvantomme Bekijk bericht
                Ik ben al meerdere malen naar het Dr. Guislain museum geweest voor allerhande tentoonstellingen en ze hebben er inderdaad een continue tentoonstelling rond de geschiedenis van de zorg in de psychiatrie. Alleen blijft de vraag of ze materiaal willen uitlenen. Misschien eens een mailtje sturen. Thx. hoedanook.
                in mijn vorige job heb ik ooit samen met hen een tentoonstelling op poten gezet. In de fase dat het concept klaar was ben ik van werk veranderd, maar de indruk dat er met hen gemakkelijk en vlot samen te werken valt, inclusief materiaal lenen, is wel gewekt.
                The Knight That Says Ni...kon

                Comment


                • #9
                  Re: Dwangbuis

                  Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                  in mijn vorige job heb ik ooit samen met hen een tentoonstelling op poten gezet. In de fase dat het concept klaar was ben ik van werk veranderd, maar de indruk dat er met hen gemakkelijk en vlot samen te werken valt, inclusief materiaal lenen, is wel gewekt.
                  Ik ga hen in ieder geval eens contacteren. Is hier ook nog een psychiatrische instelling in de buurt, daar dus ook eens een vraagske naartoe sturen.

                  Comment

                  Working...
                  X