Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie van u durfde er...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie van u durfde er...

    al eens missen om de juiste prijs te vertellen tegen uw lief ,echtgenoot ,over de prijs van een lens of toestel .
    bijvoorbeeld koste mijne laatste lenzenset 1275 euro "officieel" waar ik in werkelijkheid 2175 euro heb betaald

    groetjes christoph

  • #2
    Beste Pierewiet
    Ik geloof dat we verkeert bezig zijn als we elkaar al niet meer durven/kunnen te vertellen wat de juiste prijs is geweest voor de aanschaf van een artikel,het is wel zo dat er overgesproken wordt of het niet pijn gaat doen in de knip ,dus bij ons geen trukjes
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      ik heb nooit gesproken dat ik ervan pijn in de knip zou krijgen
      (moest ik er financieel niet tegen kunnen of mijn familie zou elke dag stutjes met choco moeten eten omdat ik goesting heb om een witte buis op mijn camera te plaatsen dan zou geen haar op mijne kop eraan denken (en ik heb er nog veel op mijne kop)om zoiets te kopen)
      alleen is het feit dat iemand die er geen bal verstand van heeft dit niet kan begrijpen dat ik zulke bedragen uitgeef aan lenzen

      of zoals er een 2000 jaar geleden zei ,wie nog nooit gezondigd heeft ,werpe de eerste steen ,ik heb er juist een tegen mijne kop gehad
      groetjes christoph

      Comment


      • #4
        Sorry maar wat ik uit je vraag heb begrepen is, of er mensen zijn die niet de juiste prijs vertellen aan lief/echtgenoot.en daar geef ik dan mijn antwoord op ,en als ik het dan over een knip hebt dan bedoel ik niet de uwe maar de mijne (wie ben ik om over u knip te beoordelen)dus zie mijn reactie niet als een aanval op u ,dus het is zeker niet bedoelt om met stenen tegaan gooien
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Ik geef altijd de juiste prijs op maar alleen als er aangedrongen wordt om te weten wat iets kost. Voor zulke dingen hebben wij nml een eigen budget en net zoals ik niet altijd begrijp dat mijn echtgenote een in mijn ogen hoog bedrag uitgeeft aan iets dat haar interesse wegdraagt begrijpt zij dat niet altijd van mij. Op dat punt dus geen problemen alleen zorgt ieder dat zijn budget in evenwicht blijft
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Eerlijkheid duurt het langst.... En zeker tegenover je partner.
            Het begint met het verdoezelen van een prijsje van een hebbeding, wat kan het volgende zijn omdat hij/zij het toch niet begrijpt ?
            Nikon D70

            Comment


            • #7
              man man man ...
              ik dacht dat je slimmer was !!!

              zeg in het vervolg eens tegen uw vrouwke dat ze er veel slanker zal uitzien met die dure lens dan met die goedkope,
              en ik garandeer u dat alles in orde komt

              no trucare , no foefelare ( enkel een beetje ps werk )
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment


              • #8
                Denk dat je verkeerd bezig bent als je "liegt" tegen je wederhelft. Eerlijkheid em wederzijds respect zijn een voorwaarde voor een goede relatie .....Denk dat ik na 20 jaar dat wel over kan meepraten

                Mijn aankopen doe ik nooit zomaar , dat overleg ik met mijn vrouw.
                Vaak is ze er zelfs bij , als ik mijn spulletjes koop. Vind dat gezellig ook trouwens.

                Een leugentje , hoe klein ook , kan een begin zijn van het einde.
                Je verliest namelijk je geloofwaardigheid tegenover je partner en voor dat weer hersteld is , ben je wel even verder.

                Dus ik kan van mezelf zeggen , dat ik dat nooit zou doen !!


                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                Comment


                • #9
                  allez ,ik zal dan den enigste judas hier zijn op bd
                  nog een geluk dat ik da ben want anders zou den paster geen werk meer hebben om de biecht aftenemen

                  Comment


                  • #10
                    Ik moet tegen niemand liegen, want ik ben alleen
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      euh , black bandit ,om van 2 cijferkes in een getal te missen is toch niet liegen ,enne is missen niet menselijk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pierewiet
                        allez ,ik zal dan den enigste judas hier zijn op bd
                        nog een geluk dat ik da ben want anders zou den paster geen werk meer hebben om de biecht aftenemen

                        bwa neen, 't gene wat ik er uit mijn zwarte kas bij leg, moet mijn bibi ook niet weten..... ik vraag haar ook nooit wat ze aan kleding uitgeeft, ik kan daar ook niet inkomen, dat iemand "geld" aan kleding geeft bvb dat iemand 500 euro of meer aan een jas geeft, terwijl men in de carrefour voor 50 euro een jas kunt kopen, kleding is kleding voor mij, 'k zou ook zeggen zijt ge nu volledig op uwen kop gevallen, moest de bibi met een jas van 500 euro of meer naar huis komen...... Terwijl dat dit voor haar een verantwoorde aankoop zal lijken. Dus ik vraag er zelfs niet naar !
                        Niet dat ik er klagen over heb, dat ze vraagt naar wat ik uitgeef, maar 'k ga haar toch ook nooit de prijs vertellen van wat ik uitgeef aan computerhardware..... als ik 500 euro of meer aan een grafische kaart uitgeef, is dat voor mij ook verantwoord, maar iemand die niets van pc's kent, mag me daarvoor ook zot verklaren

                        En dat van die lens, 'k moet eerlijk zeggen nu zeg ik ook wadde 2000 euro voor een lens ???? maja de moment dat ik mij d70 ga hebben zal ik op dat gebied ook misschien van mening veranderen, en ik weet goed genoeg als ik daarmee ooit thuiskom, dat ik het ook nooit ga durven vertellen


                        Zodus ge zijt niet den enigen, 't gaat er niet over of dat het kan gepermiteerd worden van zoiets te kopen, 't gaat er gewoon over dat het moeilijk te verantwoorden valt, die prijs voor iets, aan iemand die er geen verstand van heeft.....
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment


                        • #13
                          Pierewiet, door het hier ten berde te brengen in het forum, durf ik te veronderstellen dat ge toch wat met gewetensproblemen zit Voor de rest, ge zijt groot genoeg om zelf te bepalen wat goed of minder goed is.

                          Comment


                          • #14
                            allez ,ik zal dan den enigste judas hier zijn op bd
                            nog een geluk dat ik da ben want anders zou den paster geen werk meer hebben om de biecht aftenemen
                            lol
                            visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                            Comment


                            • #15
                              Eén ding hebben we geleerd kwaliteit betaalt ge en door eerst een goedkopere aan te schaffen komt men meestal bedrogen uit want daarna koopt men toch meestal die men liever had (of heeft)en dus komt het eigenlijk duurder uit.En over de kosten kan ik mijn vrouw jammer (of gelukkig)niks wijs maken want het is door haar 20jaar geleden dat het met de fotografie intenser is geworden want zij heeft namelijk fotografie gestudeerd .En waarom zou ik tegen mijn vrouw moeten liegen als men zelf(ik) naar de waarheid verlangt. Trouwens ik zelf ben ook een slechte leugenaar .

                              Comment

                              Working...
                              X