Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf voor huwelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf voor huwelijk

    Hallo,

    Op 5 november a.s. stappen wij om 16u in het huwelijksbootje. Daarvoor zijn we nog op zoek naar een fotograaf regio middenkust. Door het 'overwoekerde bos' zien we de mooie 'bomen' niet altijd meer, vandaar deze oproep.

    We willen een fotoreeks (liefst op locatie) op de ochtend zelf, met ons en eventueel ons dochtertje erbij. Misschien zouden we voor de huwelijksplechtigheid zelf op het stadhuis ook wat foto's willen, maar daar zijn we nog niet echt uit.

    Wat we verwachten: liefst wat hedendaagse, originele foto's (kortom: zeker niet klassiek) van een fotograaf die wat durf én de nodige know-how heeft.

    Welke fotografen zouden jullie aanraden?

    Alvast bedankt!
    Groetjes

  • #2
    Re: Fotograaf voor huwelijk

    Welke budget?
    Welke locatie?
    Welke stijl willen jullie?
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf voor huwelijk

      Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
      Welke budget?
      Welke locatie?
      Welke stijl willen jullie?
      - Prijs is afhankelijk van wat de fotograaf te bieden heeft. Hij bepaalt zijn prijs, wij beslissen of we met hem werken of niet.
      - Locatie is in overleg, wij staan open voor creativiteit.
      - Qua stijl wat hedendaags. We willen geen foto's waar we op staan zoals de plastiek huwelijkspaartjes op een bruidstaart, als je begrijpt.

      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf voor huwelijk

        Kijk gerust eens op m'n website voor stijl en prijzen. Ik maak zéker niet de klassieke reportages...

        Indien interesse, mail me gerust!

        Groetjes, Leentje


        Professional wedding and portrait photographer Belgium and worldwide. Pick your preferred website language.

        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf voor huwelijk

          Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.

          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Fotograaf voor huwelijk

            We hebben ondertussen al wat berichtjes ontvangen van fotografen, maar de meesten zijn jammer genoeg niet van onze regio.

            Weet iemand goede huwelijksfotografen uit onze regio die aan onze noden voldoen? Iemand uit onze regio zouden we toch praktisch vinden.

            In ieder geval bedankt aan zij die reageerden.

            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Fotograaf voor huwelijk

              Oorspronkelijk geplaatst door Co-Co Bekijk bericht
              We hebben ondertussen al wat berichtjes ontvangen van fotografen, maar de meesten zijn jammer genoeg niet van onze regio.

              Weet iemand goede huwelijksfotografen uit onze regio die aan onze noden voldoen? Iemand uit onze regio zouden we toch praktisch vinden.

              In ieder geval bedankt aan zij die reageerden.

              Groetjes
              Waarom beperk je jezelf tot een regio? Er zijn mensen die fotografen van het buitenland laten komen.

              De enige die ik ken dichtbij de kust is Lily. Ze komt van Zedelgem als ik mij niet vergis.



              Succes,
              Hung
              Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
              website: http://www.hung.be
              facebook - Instagram

              Comment


              • #8
                Re: Fotograaf voor huwelijk

                Wij zijn beginnend professionele fotografen. Ik zeg 'wij' omdat we met 2 werken.

                Ga gerust eens piepen op onze website:



                We zijn wel van regio Antwerpen maar afstand hoeft geen probleem te zijn.

                In ieder geval alvast proficiat met je huwelijk.
                EMBLEMATA.BE
                http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

                Comment

                Working...
                X