Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opdracht Marollen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opdracht Marollen

    Ik heb volgende zaterdag als opdracht een rondleiding te shooten ter gelegenheid van een verjaardag.
    Ik vertrek in Vilvoorde met de trein naar Brussel centraal en dan richting Marollen.
    Nu ga ik zo weinig mogelijk materiaal meesleuren body een 3 tal lenzen en een flits.
    Nu ik wil zo weinig mogelijk opvallen in de trein en in het stad ook omdat de terugkeer is voorzien s'avonds laat.
    Ik had gedacht mijn spullen op te bergen in een rugzak die er niet meer nieuw uitziet.
    Wat raden jullie me aan.
    Erg dat je zo al moet gaan denken om naar je eigen hoofdstad te gaan.
    Last edited by dwm400; 9 april 2012, 18:33. Reden: aanpassing tekst.
    Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
    www.dewolfmarc.be

  • #2
    Re: Opdracht Marollen

    Body, lens (liever veelzijdig dan lichtsterk) en flits zou ik al eerder denken.
    En dat inderdaad in een gewone rugzak steken met een handdoek er rond ofzo.
    Zo kan je die ook altijd bij je houden.
    Op de trein je door niets of niemand laten afleiden en steeds je zak vasthouden.

    Trucjes als geld laten vallen en je iets vragen, waarna een tweede persoon je materiaal meegrist zijn hier al meermaals genoemd.

    Het zal allemaal wel erger klinken dan het werkelijk is, maar vooral niet te opvallend zijn is de boodschap.

    Geen twee body's meezeulen met grote witte toeters op.


    succes en houd de je spullen in de gaten
    Nikon D7000 en wat lenzen.
    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

    Comment


    • #3
      Re: Opdracht Marollen

      Oorspronkelijk geplaatst door dwm400 Bekijk bericht
      Ik heb volgende zaterdag als opdracht een rondleiding te shooten ter gelegenheid van een verjaardag.
      Ik vertrek in Vilvoorde met de trein naar Brussel centraal en dan richting Marollen.
      Nu ga ik zo weinig mogelijk materiaal meesleuren body een 3 tal lenzen en een flits.
      Nu ik wil zo weinig mogelijk opvallen in de trein en in het stad ook omdat de terugkeer is voorzien s'avonds laat.
      Ik had gedacht mijn spullen op te bergen in een rugzak die er niet meer nieuw uitziet.
      Wat raden jullie me aan.
      Erg dat je zo al moet gaan denken om naar je eigen hoofdstad te gaan.
      Spannend ! Pepperspray misschien meenemen ? Uw madamme ?
      Drie lenzen is al veel he ... en dan nog een flits.
      Marollen op zaterdag avond met zo veel aan materiaal is link hoor. Mijn 2 centjes.
      Ik duim wel voor jou. Tip : zorg dat je gsm in je broek of vestzak zit. Als ze met je rugzak aan de haal gaan kan je me nog bellen om je te komen halen
      Veel succes verder en hou me op de hoogte

      Tjerri

      Comment

      Working...
      X