Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huwelijksreportage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huwelijksreportage

    Mijn moeder zoekt voor haar huwelijk, op 19 mei as, een amateurfotograaf.
    Ze wil op die dag een originele shoot en foto's op het stadhuis.
    Dit zal tussen 10.30 en 15.00u doorgaan.
    Weet er iemand wat de richtprijs kan zijn?
    Wie heeft iemand aan te bevelen regio Noord-Limburg?

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Huwelijksreportage

    amateur= richtprijs NUL ... anders is't in't zwart... wat nog altijd onwettelijk is.
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Re: Huwelijksreportage

      Dju, val weer uit de boot, maar wil je best een offerte maken.
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Huwelijksreportage

        Noord Limburg is me te ver.
        Anders zou ik het doen voor een habbekrats en voor de hapjes.
        En dan steek ik mijn kop nog eens buiten.
        Daar hoeft toch niet altijd vet aan verdiend te zijn?

        Comment


        • #5
          Re: Huwelijksreportage

          Oorspronkelijk geplaatst door Huggy Bekijk bericht
          amateur= richtprijs NUL ... anders is't in't zwart... wat nog altijd onwettelijk is.
          er zijn toch massa's amateurs met een btw en ondernemingsnummer.
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
            er zijn toch massa's amateurs met een btw en ondernemingsnummer.
            Nope, dat zijn dan fotografen in bijberoep.
            Alhoewel dat je amateur professionele fotografen hebt, en professionele hobbyfotografen
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

            Comment


            • #7
              Re: Huwelijksreportage

              Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
              Nope, dat zijn dan fotografen in bijberoep.
              Alhoewel dat je amateur professionele fotografen hebt, en professionele hobbyfotografen
              als dat bijberoep minder dan pakweg 20-30% van het totale inkomen genereert blijf ik dat het werk van een amateur noemen en niet van een professioneel.
              The Knight That Says Ni...kon

              Comment


              • #8
                Re: Huwelijksreportage

                Amateur is in sommige gevallen een scheldwoord, is het niet?
                nogal kort door de bocht hoor putor

                Ik behoor namelijk bij dat groepje rond de 20 %
                je zal mij nooit kunnen betrappen op het feit dat ik mezelf "Professioneel fotograaf" noem.
                Enkel zij die "gestudeerd" hebben zouden die titel mogen dragen.

                Soms zijn mensen gewoon beter af met een gedreven hobbyfotograaf met ervaring in bijberoep .
                Dan met een op zijn lauweren rustende professioneel fotograaf die denkt dat hij alles weet.

                Een offerte aanvragen aan een "amateurfotograaf" is natuurlijk not done.
                Last edited by fotografieljakim; 9 april 2012, 12:31.
                Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

                Comment


                • #9
                  Re: Huwelijksreportage

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotografieljakim Bekijk bericht
                  Amateur is in sommige gevallen een scheldwoord, is het niet?
                  nogal kort door de bocht hoor putor

                  Ik behoor namelijk bij dat groepje rond de 20 %
                  je zal mij nooit kunnen betrappen op het feit dat ik mezelf "Professioneel fotograaf" noem.
                  Enkel zij die "gestudeerd" hebben zouden die titel mogen dragen.

                  Soms zijn mensen gewoon beter af met een gedreven hobbyfotograaf met ervaring in bijberoep .
                  Dan met een op zijn lauweren rustende professioneel fotograaf die denkt dat hij alles weet.

                  Een offerte aanvragen aan een "amateurfotograaf" is natuurlijk not done.
                  Volledig mee eens en goed verwoord.


                  Ts waar juist gaat dit huwelijk door(stad of dorp) en wat versta je onder originele foto's.
                  19 mei ben ik nog vrij en wat is het budget?
                  Nikon D850, Z7, SB910x2 en wat glas erbij.
                  www.dewolfmarc.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Huwelijksreportage

                    Ik ben géén amateur, maar wil mezelf wel kandidaat stellen. Je doet er mee wat je wil :-)

                    Professional wedding and portrait photographer Belgium and worldwide. Pick your preferred website language.



                    Indien je me meer info geeft mbt locatie, aantal uren fotografie en andere eisen / wensen maak ik je een offerte. Alles officieel bij mij.

                    Groetjes, Leentje
                    info@leentjeloveslight.com
                    * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

                    Comment


                    • #11
                      Re: Huwelijksreportage

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotografieljakim Bekijk bericht

                      Een offerte aanvragen aan een "amateurfotograaf" is natuurlijk not done.
                      binnen een week of twee zou mijn officiële poespas rond moeten zijn en kan ik echt in bijberoep starten. Toch zal ik, aangezien fotografie mijn hobby is en blijft zal ik mezelf (en slechts een klein deel van mijn inkomen zal opbrengen) altijd als amateurfotograaf voorstellen. Ik zal dan ook als amateurfotograaf offertes geven.
                      Last edited by putor; 10 april 2012, 11:53.
                      The Knight That Says Ni...kon

                      Comment


                      • #12
                        Re: Huwelijksreportage

                        het zoveelste topic waar onmiddelijk geroepen wordt zwartwerker en diens meer.
                        als de prof goed is zal hij zen boterhammeke wel verdienen.
                        de prof werkt officeel en maakt geen factuur, wat is hij dan...
                        de amateur die goe is en werkt voor een demokratisch prijsje, wat is hij dan...
                        ze moeten beide ervoor werken niet ?
                        net zoals de loodgieter, metser, plakker enz...
                        laat ieder zen ding doen, want wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.

                        grts
                        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                        www.korandoke.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Huwelijksreportage

                          Ik ben het eens met korandoke. Of het nu om een amateurfotograaf gaat, een professionele fotograaf, een zwartwerker, iemand met een btwnummer... dat is eigenlijk ons probleem niet. Mensen die in het zwart werken zullen zich ook niet laten tegenhouden door wat jullie hier nu allemaal op zitten te schrijven. Het is aan de klant om zelf in te zien dat ze beter iemand pakt met een btwnummer.

                          Ik denk ook dat de ts meer bedoelde met 'amateurfotograaf' iemand die dit niet als hoofdberoep doet en dus een heel hoge prijs zal vragen. IK zou dit best wel willen doen, maar ik ben op dat moment niet vrij.
                          70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Huwelijksreportage

                            by the way
                            ben ook bezet die dag
                            Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

                            Comment

                            Working...
                            X