Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Karel De Grote Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Karel De Grote Antwerpen

    Hey,

    Volgend jaar ga ik fotografie studeren... Nu is de grote vraag: waar! Momenteel twijfel ik tussen 2 plaats: Avans Breda, en het KDG Antwerpen. Aangezien dit een Belgisch forum is veronderstel ik dat er weinig mensen zijn die iets weten over Avans? (als iemand er toch iets van weet: shoot!)
    Maar zijn er ervaringen over KDG Antwerpen?! Je leest/hoort er heel veel over, ook op dit forum heb ik wel wat gelezen, maar dat is vaak al een paar jaar geleden en ik vroeg me toch af hoe dat nu zit.

    Dank bij voorbaat!

  • #2
    Re: Karel De Grote Antwerpen

    Ik studeer op KdG. Vorig jaar was geen gemakkelijk jaar, doe nu mijn fotografie ook opnieuw, theorie valt heel goed mee, was er van alles door zonder herexamens.

    Nu zit ik voor alles in het tweede maar fotografie doe ik in het eerste. Ze raden dat eigenlijk af, als je het eerste niet doorgeraakt zal het niet lukken de volgende jaren. Heb nu net jury gehad en ze zeiden dat ik een uitzondering was en dat ik op heel goei niveau zat en enorm veel had bijgeleerd tegenover vorig jaar, geeft veel moed.

    Fotografie is nog altijd subjectief, vorig jaar was ik niet echt altijd eens dat ik weer een buis kreeg. Ik merk wel dat ze proberen om verandering door te voeren in de positieve zin. Dit jaar kregen we een docent bij die punten gaf op onze wekelijkse opdrachten, vorig jaar was dat maar 1 iemand en dat was eigenlijk niet goed maar dit jaar is dat dus veel beter.

    Als je nog dingen wilt vragen, lees ik het wel.

    Comment


    • #3
      Re: Karel De Grote Antwerpen

      Ja, dat is inderdaad altijd het probleem met Fotografie, die subjectiviteit!
      Heb zelf ook dat probleem in Viso Mariakerke... (ik heb al twee jaar fotografie achter de rug).

      Maar dus qua niveau toch geen klachten dan?