Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie voor communiefoto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie voor communiefoto's

    Ik weet niet of ik in de juiste topic heb geplaatst, sorry als het niet zo is, ik heb al wat zitten zoeken, maar ik ben daar geen goei in, daarom doe ik het via deze weg.

    Ik moet binnenkort communie foto's trekken. Dit is de eerste keer dat ik dit doe. Ik moet fotos van de dochter van mijn vriend trekken. Ze ziet graag oude gebouwen, nu was mijn vraag of iemand een urban locatie weet, 1 die je toch wel wat makkelijk kan bereiken, en in Limburg. En waar je binnen mag :-) het is niet echt de bedoeling om het stiekem te gaan doen. Het mag ook eventueel een mijngebouw zijn..

    Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen..

  • #2
    Re: Locatie voor communiefoto's

    Mijn gebouwen Beringen met gids!
    Canon Eos 7d, Objectief Tamron 17-50mm f 2 8 sp di ii canon vc, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM en Canon Speedlite 430EX II.

    Comment


    • #3
      Re: Locatie voor communiefoto's

      het verlaten pretpark dadipark?

      Comment


      • #4
        Re: Locatie voor communiefoto's

        ja, aan de mijngebouwen in beringen heb ik ook al gedacht. maar de gids vind ik niet zo fijn. omdat ik communiefoto's ga maken wil ik toch wel op mijn gemak zijn, ik denk dat het voor de gids ook niet echt aangenaam is als ik bij elke plaats blijf staan voor foto's...
        heb ook al aan genk gedacht, maar dat is ook met een gids denk ik..

        waar ligt dat verlaten pretpark dadipark ergens? mag je er zomaar binnen? en kun je er nog makkelijk binnen? want t'is toch niet echt de bedoeling dat we nog stunten moeten uithalen voor we ergens geraken ;-)

        Comment


        • #5
          Re: Locatie voor communiefoto's

          Hier loopt ergens een topic met foto locaties. Zal eens zoeken.
          Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Locatie voor communiefoto's

            kijk hier eens : http://forum.belgiumdigital.com/f57/...ie-307214.html
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment


            • #7
              Re: Locatie voor communiefoto's

              Oorspronkelijk geplaatst door wentrix Bekijk bericht
              ja, aan de mijngebouwen in beringen heb ik ook al gedacht. maar de gids vind ik niet zo fijn. omdat ik communiefoto's ga maken wil ik toch wel op mijn gemak zijn, ik denk dat het voor de gids ook niet echt aangenaam is als ik bij elke plaats blijf staan voor foto's...
              heb ook al aan genk gedacht, maar dat is ook met een gids denk ik..

              waar ligt dat verlaten pretpark dadipark ergens? mag je er zomaar binnen? en kun je er nog makkelijk binnen? want t'is toch niet echt de bedoeling dat we nog stunten moeten uithalen voor we ergens geraken ;-)

              ligt in west-vlaanderen, op 15km van roeselare of kortrijk dus redelijk ver van uw thuislocatie.

              Comment


              • #8
                Re: Locatie voor communiefoto's

                west-vlaanderen is een beetje ver ja :-)

                maar ik ben al heel wat met de link naar de andere topic. daar ga ik zeker wel iets uit kunnen halen.

                alvast bedankt allemaal.

                Comment


                • #9
                  Re: Locatie voor communiefoto's

                  Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                  Yep dat is de link.
                  Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
                  flickr

                  Comment

                  Working...
                  X