Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van

    Ik heb altijd problemen om op BD foto's te bekijken die gelinkt zijn vanuit imageshack. Ik krijg dan zo'n tekening van een kikker in een ijsblok met volgende tekst : Domain Unregistered. To view, register at : bit.ly/imageshack-domain
    Sedert wanneer moet je je registreren om foto's te kunnen bekijken ? Er wordt hier vanuit alle hosts gelinkt. Het zou nogal wat zijn moesten we ons overal moeten gaan registreren om überhaupt iets te kunnen zien. Ik versta er niks van...heb dus ooit ne keer zo'n registratie gedaan maar dan gaat het weer wel en dan weer niet. Op de iPad gaat het nooit. Op mijn iMac gaat het weer niet meer (voorheen wel). Ze zijn momenteel alleen zichtbaar op mijn MacBookAir
    Ik heb geen goesting om iedere keer van computer te switchen als een foto niet zichtbaar is.

    Aan wat is dat gelegen eigenlijk ? Of hebben alleen Mac toestellen daar last van (want ja, 't is hier al Mac )
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van



    Jan

    Comment


    • #3
      Re: imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van


      Bedankt voor de link hoor maar ik versta het nog altijd niet.
      Het is dus aan degenen gelegen die de foto's uploaden
      ik ben maar 'kijker' en zie alleen de domme kikker
      Gelet op de commentaren zien de anderen wel de foto. Zijn die dan allemaal geregistreerd op Imageshack of ben ik hier de enige die de foto's niet kan zien van al degenen die Imageshack als host gebruiken (dan kan ik ook gene commentaar geven hé).
      Of heeft het iets te maken met het feit dat ik vanuit Singapore kijk in plaats vanuit België, al zie ik niet goed in wat dat ermee te maken heeft ?

      Heeft hier nog iemand dat probleem of ben ik de enige ?
      "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

      Comment


      • #4
        Re: imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van

        Weinig reactie of heeft dit forumonderdeel weinig lezers ?
        Jullie zien dus allemaal zonder probleem alle foto's die naar BD gelinkt zijn vanuit imageshack ? Ik kan mij nochtans niet inbeelden dat alle BD'ers geregistreerd zijn bij Imageshack ? Stel je voor dat we eerst bij alle hostingsites moeten registreren en overal ingelogd moeten zijn om alle foto's die hier dagelijks de revue passeren alleen maar te kunnen bekijken.

        Heb ondertussen ondervonden als ik mij inlog bij imageshack, ik de foto's terug kan zien maar dat zal allicht weer maar duren tot ik nog eens mijn cache opkuis.
        Ik vind dat onaanvaardbare praktijken.

        Graag jullie mening toch.
        "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

        Comment


        • #5
          Re: imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van

          Geeft eens een voorbeeld....

          Jan

          Comment


          • #6
            Re: imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van

            geen problemen hier met welke hosting site dan ook.
            zie alle opnamen hier op BD.
            wel gaat het bij de 1 wat vlotter dan bij de ander.
            en nee.....ben geen lid van al die hosting sites die men gebruikt.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van

              Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
              Of heeft het iets te maken met het feit dat ik vanuit Singapore kijk in plaats vanuit België, al zie ik niet goed in wat dat ermee te maken heeft ?
              Dat lijkt de inderdaad oorzaak te zijn.

              ImageShack is one of the popular image hosting websites on the Internet. The service has been around for a long time and open to users from all over the world ever since […]


              Jan

              Comment


              • #8
                Re: imageshack foto's niet zichtbaar...krijg er wat van

                Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                Dat lijkt de inderdaad oorzaak te zijn.

                ImageShack is one of the popular image hosting websites on the Internet. The service has been around for a long time and open to users from all over the world ever since […]


                Jan
                Nou breekt me de klomp. Bedankt om het mysterie te ontrafelen. Dat weet ik nu dus ook weer. Singapore staat op hun black list en België (voorlopig toch) nog op de white list. Als ze allemaal zo gaan beginnen ga't plezant worden.
                Niet te veel Imageshack gebruiken hé jongens (meiskes ook natuurlijk) want de helft van de wereld krijgt diene stomme kikker te zien ipv jullie foto (niet iedereen is bereid om te registreren bij Imageshack en in- en uit te loggen om de foto's te kunnen zien, denk ik...veel te omslachtig)
                "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                Comment

                Working...
                X