Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraag !

    Vandaag verwijs ik naar eerdere foto's op BD.
    Kan het zijn dat de foto's na een langere periode door BD verkleind worden om ruimte te besparen?
    Vind het niet erg hoor maar vraag me af of ik in het begin zo klein gepost heb?
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

  • #2
    Re: Vraag !

    [Mod-LesC]Verplaatst van Shoot/Discussie naar Algemeen, omdat deze vraag niets te maken heeft met het tijdschrift Shoot.

    In principe worden foto's niet ge-host door BD (met uitzondering van de HoF-gallerij en de persoonlijke portfolio's. Kun je dus eens specifiek aangeven om welke foto('s) het gaat, zodat wij eens kunnen kijken? Hosting sites als Photobucket en Tinypic, bijvoorbeeld, zijn berucht voor het ongevraagd comprimeren van je bestanden, daarover zijn er hier al meerdere draadjes opgestart.
    Dus graag een voorbeeldje...[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Vraag !

      Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
      Vandaag verwijs ik naar eerdere foto's op BD.
      Kan het zijn dat de foto's na een langere periode door BD verkleind worden om ruimte te besparen?
      Vind het niet erg hoor maar vraag me af of ik in het begin zo klein gepost heb?
      Er wordt helemaal niks verkleind door BD, omdat de foto's elders op het net staan.
      ze benemen dus geen ruimte op de servers van BD.

      Behalve de foto's van de portfolio heb ik begrepen, deze worden blijkbaar wel naar BD zelf geupload.

      Comment


      • #4
        Re: Vraag !

        Picasaweb "verkleint" foto's die geen /sxxx in de url (size xxx) hebben staan sinds enige tijd naar 512....

        Jan
        Last edited by schollaert; 28 maart 2012, 09:16.

        Comment


        • #5
          Re: Vraag !

          Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          Er wordt helemaal niks verkleind door BD, omdat de foto's elders op het net staan.
          ze benemen dus geen ruimte op de servers van BD.

          Behalve de foto's van de portfolio heb ik begrepen, deze worden blijkbaar wel naar BD zelf geupload.
          zie #2.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X