Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prive les - bedrijfsfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prive les - bedrijfsfotografie

    Een bedrijf waarvoor ik contracteer zou graag eens een fotograaf voor 2x een halve dag inhuren om de huisfotografe wat training te geven. De fotografe wordt ingeschakeld voor:
    - nieuwe werknemers te fotograferen
    - buitenlandse gasten die op training komen te fotograferen
    - in-house evenementen zoals een decoratie etc
    - fotograferen van machineonderdelen

    Vroege werd dit door iemand gedaan die veel meer de technische kant van de zaak kende maar is ondertussen op pensioen. Nu is het een gepassioneerde jonge dame die wat meer de technische uitleg zou moeten krijgen.
    Zo is er een kleine studio met enkele lampen en flitsers maar daar ontbreekt ook nu de kennis hoe deze op te stellen etc.

    Het toestel is een Canon 600D met een sigma 18-200 lens alsook een Sigma 105mm macrolens. Ik heb wel de raad gegeven om ev. een Tamron 28-75 2.8 lensje erbij te nemen voor het portrettenwerk.

    Mocht er dus een zelfstandige zich geroepen voelen dit te willen doen mag je me gerust een seintje geven via PB en bezorg je de contactgegevens van de persoon in dit bedrijf.
    Het spreekt voor zich dat enkel geregistreerde zelfstandigen hiervoor in aanmerking komen omwille van facturatie.

    Het bedrijf is in Zulte!

    Hier discussies voeren over bovenstaande is zinloos omdat ik geen betrokken partij ben, niks te zien heb met het gekozen materiaal ed.

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Prive les - bedrijfsfotografie

    Is het een gepassioneerde jongedame, of een passionele jongedame?
    In het laatste geval kom ik gratis uitleg geven.

    ( sorry voor de flauwe grap. )

    Comment


    • #3
      Re: Prive les - bedrijfsfotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Is het een gepassioneerde jongedame, of een passionele jongedame?
      In het laatste geval kom ik gratis uitleg geven.

      ( sorry voor de flauwe grap. )
      Laat ik het toch op het eerste houden

      Comment


      • #4
        Re: Prive les - bedrijfsfotografie

        beste Sultana,

        Je kan hiervoor terecht bij Herman Van Aken. Hij heeft dit al voor verschillende bedrijven die ik ken gedaan, en die waren zeer tevreden! Je vindt zijn contactgegevens op zijn website: www.openphoto.be of www.strak.biz.
        Succes!

        Comment

        Working...
        X