Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

    Heeft er iemand op bd al gekocht bij Simply Electronics ?

    Is een bedrijf uit Hong-Kong maar werken ok vanuit UK .

    Ik lees vanalles , volgens de ene komt het pakje uit de UK volgens een andere koper komt het uit Hong Kong.
    Ik heb daar een mooie lens gezien die toch wel 200 euro goedkoper is dan de doorsnee webshop hier in Belgie & Nederland.

    Dus heeft er hier al iemand iets gekocht bij deze mensen en kwam het pakje dan uit UK of HK ? Toch wel belangrijk denk ik

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

    ik heb even vlug google gebruikt, maar ik zou daar zelf dus nooit bestellen
    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

    Comment


    • #3
      Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

      ik heb er indertijd besteld,
      alles mooi afgeleverd hoor !
      Photography helps people to see
      -Berenice Abbott-
      BD1050BE

      Comment


      • #4
        Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

        Sony NEX7 met kitlens : 1310€
        Sony NEX7 met kitlens + kaartlezer + 16Gb SDHC kaart : 3025€

        Kaartlezer + SDHC-kaart 16Gb tegen meerprijs van 1715€

        Comment


        • #5
          Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

          Ik heb ze een mailtje verzonden met de vraag of ze nu via HK of UK verzenden. Krijg een standaard mai lterug:

          Thank you for your email.
          Most of our stock does come from the UK, and some do from other countries; all of which are made for UK market. In addition, all products from SimplyElectronics also come with a 12 month warranty from receipt of the purchase.
          Once we have received your order, we will send you a confirmation email.
          Meanwhile, please do not hesitate to contact us should you require further assistance.
          Thank you.


          Ik heb ze nog eens terug gemaild met de vraag of een canon 135mm f2 L nu vanuit UK of HK word verzonden , terug antwoord gekregen:

          Thank you for your email.

          Most of our stock does come from the UK, and some do from other countries; all of which are made for UK market. As the stock comes from different sources, I am afraid that we are not able to let you know from which country specifically your ordered item will originate.

          We do hope that this helps clarify any doubts. Meanwhile, please do not hesitate to contact us should you require further assistance.

          Thank you.



          Dus ik ga het risico niet nemen denk ik.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #6
            Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
            ik heb er indertijd besteld,
            alles mooi afgeleverd hoor !
            Is dit nu serieus?
            Want ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat TS iets koopt en het niet toekomt door dergelijke reacties.

            Niet het eerste topic waar ik zoiets opmerk.
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

            Comment


            • #7
              Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

              Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
              Want ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat TS iets koopt en het niet toekomt door dergelijke reacties.

              Niet het eerste topic waar ik zoiets opmerk.
              Meen je dat nou?

              Comment


              • #8
                Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

                Dat ik nog al zoiets gezien heb: ja
                Dat ik dat niet op mijn geweten wil hebben: ja

                Als die winkel echt is weet niet, maar zou spijtig zijn als mensen zeggen: koop maar, omdat ze grappig willen doen en daarna komt je bestelling niet aan.

                Edit: de reactie waar ik op reageer bevat voor de rest weinig info, daardoor reageer ik zo.
                Misschien ga ik van het verkeerde uit, maar dat is niet slecht bedoelt hoor.
                Ik heb gewoon snel argwaan.
                Nikon D7000 en wat lenzen.
                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

                  Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
                  Dat ik nog al zoiets gezien heb: ja
                  Dat ik dat niet op mijn geweten wil hebben: ja

                  Als die winkel echt is weet niet, maar zou spijtig zijn als mensen zeggen: koop maar, omdat ze grappig willen doen en daarna komt je bestelling niet aan.

                  Edit: de reactie waar ik op reageer bevat voor de rest weinig info, daardoor reageer ik zo.
                  Misschien ga ik van het verkeerde uit, maar dat is niet slecht bedoelt hoor.
                  Ik heb gewoon snel argwaan.
                  Ik ben me bewust van de zaken die te mooi zijn om waar te zijn op internet. Maar naar mijn gedacht gaat dit over een "echte" zaak. Enige wat me tegen houd is dat ze me niet kunnen garanderen dat hetgeen ik bestel uit de UK kom. Als ze dan vanuit HK verzenden is mijn voordeel al veel minder door de taxen ed. die erbij komen.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

                    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Ik ben me bewust van de zaken die te mooi zijn om waar te zijn op internet. Maar naar mijn gedacht gaat dit over een "echte" zaak. Enige wat me tegen houd is dat ze me niet kunnen garanderen dat hetgeen ik bestel uit de UK kom. Als ze dan vanuit HK verzenden is mijn voordeel al veel minder door de taxen ed. die erbij komen.

                    mir
                    Inderdaad, ook dat risico nog eens. Dan zou het geen koopje meer zijn.
                    Nikon D7000 en wat lenzen.
                    http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

                      Ik vond het ook riskant maar ik heb me toch gewaagd aan een aankoop wegens het grote prijsverschil. Ik moet zeggen dat alles binnen de 10 dagen netjes werd thuisbezorgd. Natuurlijk was de handleiding en bijhorende sw Engelstalig maar nadat je je registreert op de website van de producent kan je daar alles in de juiste taal krijgen.
                      Ik heb enkel nog twijfels over de garantie. Je garantiebewijs moet je via de website van Simply Electronics aanvragen. Ik vraag me af hoe dat werkt indien er effectief problemen optreden binnen de garantietermijn.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

                        En je kan met Paypal betalen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

                          Ik heb er ook al gekocht en helemaal geen probleem.
                          Alles mooi ontvangen .
                          Moet wel eerst de prijzen eens nakijken , sommige zaken zijn goedkoper , en andere dan weer duurder.
                          Groeten , VDSDigit@l

                          Comment


                          • #14
                            Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

                            De lenzen die ik wil zijn alvast stuk goedkoper. Maar zoals hierboven reeds geschreven heb ik geen garantie dat ze van uit UK verzonden worden.

                            Van waar kwam jullie pakket?

                            mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iemand op BD al gekocht bij Simply Electronics

                              Het is wel zo dat de site zegt dat je cashbacks niet meer kan claimen. In gedachten zie ik ze zitten in ploeg streepjescodes knippen en rekeningen openen om deze zelf te innen
                              Webstek in opbouw

                              Comment

                              Working...
                              X