Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

is dit betrouw baar ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • is dit betrouw baar ??

    Hey

    Een kennis van mij wil een goed digitaal foto toestel kopen en vroeg mij om dit effe hier te posten of dit betrouwbaar is?

    Op Aanbod.be staan ruim 350.000 tweedehands zoekertjes te koop. U kunt zelf zoekertjes plaatsen, dit is gratis en eenvoudig!



    Dit is het antwoord van de verkoper via email

    Hallo,

    Ik ben echt blij dat je geïnteresseerd bent in dit product.
    De laagste prijs die ik kan bieden is 599 euro inclusief alle belastingen en is niet onderhandelbaar, de prijs is inclusief verzekering en verzending naar uw adres.
    Oorspronkelijke aankoopdatum: 14/01/2012 Het product is nieuw, alle originele verpakking en
    Accessoires + factuur en garantie.
    Voor nu ben ik de stad uit met mijn werk en ik kom terug in twee maanden of meer, ik ben in Londen, waar ik opende een dierenwinkel. Het zal geen probleem zijn, want ik zal het product te leveren als u wilt kopen.
    (Geen tijd voor ontmoetingen met de koper of zijn vrienden het niet eens met deze voorstellen)
    Dus kan niet rechtstreeks zaken doen met de koper!
    Omdat er geen tijd voor deze verkoop, dus ik probeer om het te verkopen online. Dus als je echt geïnteresseerd bent in dit product en wil het kopen.
    Ik wil gebruik maken van dit bedrijf heeft een lagere belasting en is sneller.
    1 ... Bedrijf DPD Global ... Is veilig voor de verkoper en de koper.


    Hier is mijn deal methode:
    A.First u mij uw verzendgegevens (uw naam en adres).
    1.After Ik heb uw verzend informatie ontvangen, dan ga ik naar een DPD Locatie en ik zal het product laat op uw naam en adres als de beoogde ontvanger.
    B.DPD zal controleren om te zien dat het toestel werd geplaatst met alle papieren en om te zien dat legaal is.
    2.U ontvangt een kennisgeving van DPD als een bevestiging dat het product in hun hechtenis en ook, dat het product is getest.
    C. DPD controleren of de overdracht van geld, en als alles in orde is, zal het product te leveren aan uw deur.
    LEES: Zeer belangrijk!
    - Ik zal betalingsgegevens nadat u het product zal samen met u te houden.
    - De betaling details blijven met het bedrijf tot u bevestigen dat alles in orde is en u wilt bewaren.
    Als u deze deal te sluiten vandaag vertel me je naam en adres en ik zal de scheepvaart te beginnen!
    Dus, is dit niet een blinde transactie, kunt u het product voordat u besluit om ze te kopen. Op deze manier zijn we zowel beschermde: Ik weet dat ik een serieuze koper die het geld heeft om me te betalen en u zal kunnen zien en het product te inspecteren alvorens ze te kopen.
    D.If door welke reden dan ook, u niet tevreden zult zijn met het product, kunt u het product terug te DPD zonder kosten.
    Mijn excuses als het lijkt alsof ik druk aan deze deal maar ik wil er zeker van dat alles wordt verduidelijkt voordat er verdere stappen.

    Gelieve correct invullen uw gegevens in!

  • #2
    Re: is dit betrouw baar ??

    Ik zou niet twijfelen Een koopje, en zoals hij zegt, je hebt bovendien een garantie dat het geen "scam" is

    [cynische mode off] KOMAAN GAST ! Wat denk je nu zelf

    Tjerri
    Last edited by Tjerri; 19 maart 2012, 21:14.

    Comment


    • #3
      Re: is dit betrouw baar ??

      Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
      ... KOMAAN GAST ! Wat denk je nu zelf Tjerri
      De stoet mensen die van een andere planeet komen is blijkbaar eindeloos.

      VOLGENDE!!
      Last edited by Jos Vanhengel; 19 maart 2012, 19:46.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: is dit betrouw baar ??

        ik zou het zeker niet doen, ma je hebt zo van die mensen die graag een risico willen nemen of zijn mooi praatje geloven he ......

        Comment


        • #5
          Re: is dit betrouw baar ??

          Haha, Dit is gemaakt door een heel slecht vertaalprogramma
          bv de zin:
          Als u deze deal te sluiten vandaag vertel me je naam en adres en ik zal de scheepvaart te beginnen!
          Komt uit het engels:
          If you close this deal today to tell me your name and address and I will start shipping!
          Canon / Ubuntu / MacOSX / GIMP

          Comment


          • #6
            Re: is dit betrouw baar ??

            Komt uit het engels:
            If you close this deal today to tell me your name and address and I will start shipping![/QUOTE]

            Als dit de originele Engelse tekst is, dan is het niet verwonderlijk dat de Nederlandse vertaling waardeloos is

            Comment


            • #7
              Re: is dit betrouw baar ??

              Oorspronkelijk geplaatst door lowdriver Bekijk bericht
              vroeg mij om dit effe hier te posten of dit betrouwbaar is?
              Je meent het

              Iemand een P.T. Barnum quote?
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: is dit betrouw baar ??

                Stel maar eens voor van het zelf te komen halen.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • #9
                  Re: is dit betrouw baar ??

                  Ik heb nog een originele jeep staan. Gratis.

                  Af te halen in de rimboe in Cambodja.

                  "Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het niet waar". Dogmatisch? Ja. Bestaan er uitzonderingen? Ja. Wil ik het risico nemen? Nee.
                  D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                  Comment


                  • #10
                    Re: is dit betrouw baar ??

                    Misschien kan je ook prijs vragen voor een paashaas uit zijn dierenwinkel ?
                    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: is dit betrouw baar ??

                      Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                      Misschien kan je ook prijs vragen voor een paashaas uit zijn dierenwinkel ?
                      Kleur naar keuze?
                      D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                      Comment


                      • #12
                        Re: is dit betrouw baar ??

                        Mijn dochter zit in londen nu, heeft u een adres van die "dierenwinkel"? Anders stuur ik 'r een SMS'je kan ze effe gaan zien
                        Webstek in opbouw

                        Comment


                        • #13
                          Re: is dit betrouw baar ??

                          De verkoper heeft zich al ingedekt tegen persoonlijke ontmoetingen. Hij heeft het te druk met zijn beestjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
                          Mijn dochter zit in londen nu, heeft u een adres van die "dierenwinkel"? Anders stuur ik 'r een SMS'je kan ze effe gaan zien
                          Oorspronkelijk geplaatst door lowdriver Bekijk bericht
                          (Geen tijd voor ontmoetingen met de koper of zijn vrienden het niet eens met deze voorstellen)
                          Dus kan niet rechtstreeks zaken doen met de koper!
                          Omdat er geen tijd voor deze verkoop, dus ik probeer om het te verkopen online.

                          Comment

                          Working...
                          X