Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat een ontdekking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat een ontdekking

    Wat ik ontdekte door gewoon wat te zitten surfen maakt mij blij en niet blij

    In 2008 schreef ik zelf voor mijn weblog Tips voor vuurwerk en Bliksemfotografie . nu was ik of een forum een het zoeken achter foto's van een ingestorte rots en hier stuitte ik op Meteo service .nl mijn eigen werk maar zwaar mismeesterd . Zo proberen op te vallen met iemand werk , vind ik maar zeer laag bij de grond en dat nog voor en MOD . Ik vind het niet erg dat dit gebruikt word maar hou het in ere en vraag het eens , zoals ik zelf ook heb gedaan met de tip voor nachtfotografie , waar ik eerst toestemming had gevraagd aan Black B@ndit en dat is niet meer dan logis denk ik . Graag help ik mensen met mijn tips gewoon opslagen afdrukken en de zak in ze werken meestal heel goed

    Groeten

    Joeri
    Last edited by Pbj; 16 maart 2012, 21:31.
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

  • #2
    Re: Wat een ontdekking

    Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
    Wat ik ontdekte door gewoon wat te zitten surfen maakt mij blij en niet blij

    In 2008 schreef ik zelf voor mijn weblog Tips voor vuurwerk en Bliksemfotografie . nu was ik of een forum een het zoeken achter foto's van een ingestorte rots en hier stuitte ik op Meteo service .nl mijn eigen werk maar zwaar mismeesterd . Zo proberen op te vallen met iemand werk , vind ik maar zeer laag bij de grond en dat nog voor en MOD . Ik vind het niet erg dat dit gebruikt word maar hou het in ere en vraag het eens , zoals ik zelf ook heb gedaan met de tip voor nachtfotografie , waar ik eerst toestemming had gevraagd aan Black B@ndit en dat is niet meer dan logis denk ik . Graag help ik mensen met mijn tips gewoon opslagen afdrukken en de zak in ze werken meestal heel goed

    Groeten

    Joeri
    Stuur jan van Ooijen even een berichtje.
    https://www.naturephotoportal.com/

    Comment


    • #3
      Re: Wat een ontdekking

      Oorspronkelijk geplaatst door leviathanfd Bekijk bericht
      Stuur jan van Ooijen even een berichtje.
      Inderdaad, hij had me gewoon een berichtje kunnen sturen. Aangezien meneer het nodig vond om zijn eigen opgefokt te gedragen, zowel op forum als in privebericht hebben we besloten zijn tekst niet meer te pakken en ook niet meer te linken naar zijn site. Daarnaast constateerde ik ook een leuk feitje op zijn blog, de teksten over sluitertijden komen van weerfotografie.nl vandaan en niet zoals hij beweerd van zichzelf.

      Als hij mij normaal had benadert, dan hadden we daar gewoon uitgekomen, aangezien het hier om een nieuw forum gaat kunnen de mods wel eens wat vergeten, maar zoals je kunt zien op het forum werken wij ten allertijden met een doorlink. Maar goed, nu heeft hij niets en heb besloten de persoon achter weerfotografie.nl aan te schrijven.

      Groeten Jan

      Comment

      Working...
      X