Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waarde yashicamat LM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waarde yashicamat LM

    iemand die weet wat dit nog waard zou zijn ? met originele lederen tasje erbij
    in goede staat !


  • #2
    Re: waarde yashicamat LM

    Zou schoon staan tussen mijn Yashica Mat 124G en mijn Yashica D.

    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: waarde yashicamat LM

      ik heb zo eentje in mijn verzameling.

      Voor waarde van oude fototoestellen. Zoek een aantal van deze toestellen op ebay (vooral duitsland en UK) en neem een gemiddelde
      Als de meeste 100€ staan en een paar schieten uit op 300-500€, laat die dan uit uw berekening, want da zijn zeveraars

      Ma wa heb ik weer betaald voor mijne?
      60€, als ik mij niet vergis

      Comment


      • #4
        voor 60 zet ik hem zelf wel ergens opt schap dan

        toch merci

        Comment


        • #5
          Re: waarde yashicamat LM

          Hans, zo'n toestel is de moeite waard als pronkstuk en voor wat je er nog zult voor krijgen zou ik het ook niet van de hand doen, of het zou in je weg moeten staan.


          Grtz, RF

          PS: Die D heb ik gratis gekregen en voor die mat 124G heb ik iets van 180 € betaald op ebay maar die was dan ook bijna zonder gebruiksporen en 100% werkend.
          Vooral die mat 124G was een kinderdroom van mij maar toen onbetaalbaar (van mijn eigen spaarcentjes hé).
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: waarde yashicamat LM

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Hans, zo'n toestel is de moeite waard als pronkstuk en voor wat je er nog zult voor krijgen zou ik het ook niet van de hand doen, of het zou in je weg moeten staan.

            Grtz, RF
            Extreem eens met RF. Mijn F2's met DP1 zoekers gaan NOOIT de deur uit, één ervan met MD is onderhouden/nagezien door Sover Wong en dus beter dan nieuw, zelfs de cameracase is nieuw..
            Zo'n dingen zet je in een pronkkast met geborstelde inoxlijsten en verkoop je niet.
            Ik heb al met heel wat toestellen rondgelopen, van FT2 tot D3 maar de enige waar ik ooit spontaan ben op aangesproken was een van de F2's.

            Volg de wijze raad van RF.

            PaulM

            Comment

            Working...
            X