Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thuisstudie ondernemersschool.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thuisstudie ondernemersschool.be

    Ben van plan een cursus digitale fotografie te volgen bij de ondernemersschool.be die gevestigd is o.a. in Antwerpen en Hasselt en wel op basis van thuisstudie. Ik
    heb vorig jaar een cursus fotografie gevolgd in het technisch instituut Heilig Hart te Hasselt (de eerste en tweede module) een goede opleiding trouwens, om de basis van digitale fotografie aan te leren.
    Om deze hobby echter verder uit te bouwen, ben ik op zoek naar een cursus die ik thuis op mijn eigen tempo kan volgen en waar je ook huiswerk, ter beoordeling, moet insturen, om op die manier voldoende gemotiveerd te blijven.
    Volgens de uitleg die ik gelezen heb, kan je eveneens, indien gewenst, een privé les krijgen in hun eigen fotostudio, wat me toch wel interessant lijkt.
    Nu was mijn vraag of er iemand ervaring heeft met deze school, want de prijs voor de cursus digitale fotografie bedraagt 210 euro, voor één jaar, wat infeite toch niet echt goedkoop te noemen is. Graag zou ik bijgevolg reactie krijgen van ervaringsdeskundigen of van mensen die op de hoogte zijn.

  • #2
    Re: Thuisstudie ondernemersschool.be

    Je kan bijgevoegde link ook eens bekijken. Deze cursus is ook via thuisstudie.
    Volgens mij ga je na 2 jaar cursus gevolgd te hebben, weinig bijleren met de cursus van de "ondernemersschool of schoonheidsschool"!

    http://www.fotoforce.net/
    Canon Eos 7d, Objectief Tamron 17-50mm f 2 8 sp di ii canon vc, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM en Canon Speedlite 430EX II.

    Comment


    • #3
      Re: Thuisstudie ondernemersschool.be

      Oorspronkelijk geplaatst door Dylan52 Bekijk bericht
      ... ondernemersschool.be die gevestigd is o.a. in Antwerpen en Hasselt ... Nu was mijn vraag of er iemand ervaring heeft met deze school, ...
      Ervaring niet, maar het is de "Lesley Ann Poppe"-school

      Comment


      • #4
        Re: Thuisstudie ondernemersschool.be

        Hartelijk dank Eric voor de info. Heb de site bezocht die u bedoelt; ziet er eigenlijk niet slecht uit. Waarschijnlijk toch wel een stuk diepgaander dan die van de Lesley Ann Poppe school Gympie
        Met vriendelijke groeten

        Comment


        • #5
          Re: Thuisstudie ondernemersschool.be

          Interessant. Ik was mij juist aan het afvragen of het mogelijk was om dit soort dingen on line te volgen (zoals een avondcursus), gezien ik meer en meer interesse krijg, maar onmogelijk op regelmatige basis een cursus kan bijwonen, en bovendien veel in het buitenland zit.
          Ik ben maar een eenvoudig beginnertje, die de basisprincipes nog aan het leren is...

          Comment


          • #6
            Re: Thuisstudie ondernemersschool.be

            Ooit opleiding gevolgd bij de schoonheidsschool wat eigenlijk de moederschool is.

            Vond het veel te duur voor wat het was.
            Facebook: http://www.facebook.com/pages/Tim-Pe...19157834849647

            Comment

            Working...
            X