Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixmania en lenzen aankopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixmania en lenzen aankopen

    Heeft er iemand ervaring met het aankopen van lenzen via de site pixmania? Mijn andere lenzen heb ik steeds via digicamshop besteld.

    Ik zou graag de Samyang 8mm bestellen

    *Digicamshop = 319,00 euro (uitverkocht)
    *Konijn = 299,00 euro + verzending
    *Pixmania = 270,00 euro + verzending (gisteren was het 265,00)

    Nog andere alternatieven?
    Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

  • #2
    Re: Pixmania en lenzen aankopen

    Oorspronkelijk geplaatst door SpArkLeS Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaring met het aankopen van lenzen via de site pixmania?.....
    *Pixmania = 270,00 euro + verzending (gisteren was het 265,00)
    goed en betrouwbaar.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Pixmania en lenzen aankopen

      Ik heb er zonet nog een TV gekocht.
      Alles goed in orde, garantie zoals overal, ...
      Mag niet klagen.

      Good luck
      Camera's: Nikon D300s & Nikon D70
      Lenses: Nikkor 50 f1.8 / Sigma 28-70 f2.8 / Sigma 70-200 f2.8 / Micro Nikkor 55 f2.8
      Flash: Nikon SB-700

      Comment


      • #4
        Re: Pixmania en lenzen aankopen

        Vorig jaar TV en printer gekocht, alles in orde, snel geleverd ook.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #5
          Re: Pixmania en lenzen aankopen

          Pixmania is zeker te betrouwen maar je moet de prijzen vergelijken volgens hun websites per land.
          pixmania.de = 265
          pixmania.fr = 275
          etc

          Hier geen grote verschillen maar kan dat soms wel zijn.
          1 foto niet in focus is een fout, 10 foto's niet in focus is een experiment, 100 foto's niet in focus is een stijl...

          Comment


          • #6
            Re: Pixmania en lenzen aankopen

            Er staat er ook eentje in 'Aangeboden' (en ik ben niet de verkoper).
            Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
            BD0993BE
            Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

            Comment


            • #7
              Re: Pixmania en lenzen aankopen

              Bij Cameranu.nl staat ie voor 299 +verzending (voor Canon,veronderstel ik).
              Ik koop er regelmatig en nooit problemen gehad:steeds snelle en correcte levering.
              www.petervdg.net/Portfolio

              Comment


              • #8
                Re: Pixmania en lenzen aankopen

                Voor belgie moet je bij garantieproblemen de aangekochte waar naar frankrijk sturen.

                Groetjes

                Peter

                Comment


                • #9
                  Re: Pixmania en lenzen aankopen

                  Ik heb nu ook een "probleemgeval" met Pixmania ( deels mijn eigen schuld wel). Ik bestel en betaal maandag 02/03 een Tamron 18-200 lens. Daar ik bij dezelfde bank ben van hen (ING Belgie) weet ik dat mijn centen de dag erna op hun rekening staan. Ik vergis me echter bij het betalen en ik betaal 9 euro te veel 154.99 ipv 145.99). Ik vermeld echter de betaalreferentie wel correct en bel naar de klantendienst om hen te melden dat ik teveel had betaald, ik moest zo snel mogelijk mijn betalingsbewijs doormailen zodat men op de hoogte was dat ik 9 euro teveel heb betaald (hoewel ze dit konden zien aan de hand van mijn rekeningnr, referentienr, naam...) Betalingsbewijs doorgemaild, mailtje terug gekregen dat ik dit naar hun dienst IN FRANKRIJK moest sturen ...hoewel je moet betalen op een Belgisch ING nummer?? Vandaag nog eens gebeld, daar zei men mij dat het tot 10 werkdagen kon duren eer mijn centen van mijn ING rekening op hun ING rekening staat (heb een goed gelachen dan...) Status vandaag, men gaat me binnen de 48 uur laten weten of men mij de lens gaat opsturen en het verschil terugstorten of dat men eerst mijn geld volledig gaat "terugbouncen" en ik dan opnieuw volledig moet betalen??? Intussen is de lens die ik maandag besteld heb wel 30 euro duurder geworden op hun site....

                  Dus naar mijn mening heeft Pixmania een serieus communicatieprobleem doordat verschillende diensten allen in een ander land gesitueerd zijn...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pixmania en lenzen aankopen

                    Ik bestelde ooit een product wat ik nooit ontvangen heb. Waarschijnlijk niet de schuld van Pixmania, maar het duurde een eeuw voordat ik m'n centen terug had. Verschillende mails verzonden, zonder reactie van Pixmania. Nochtans in het frans geschreven. Ik koop daar nooit nog iets want er zijn veel betere alternatieven.

                    Succes
                    Nikon D750 + 70-200 2.8 VR II - FujiFilm XH-1 + 50-140mm 2.8 - 18-55mm F2.8-4.0 - 35mm F2.0 - 23mm 1.4

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pixmania en lenzen aankopen

                      Oorspronkelijk geplaatst door NikonZiv Bekijk bericht
                      Ik bestelde ooit een product wat ik nooit ontvangen heb. Waarschijnlijk niet de schuld van Pixmania, maar het duurde een eeuw voordat ik m'n centen terug had. Verschillende mails verzonden, zonder reactie van Pixmania. Nochtans in het frans geschreven. Ik koop daar nooit nog iets want er zijn veel betere alternatieven.

                      Succes
                      Da's vreemd. Normaal zijn ze daar best snel met antwoorden (al is het niet altijd even correct...).
                      Ik ben mijn spullen zelf gaan ophalen, dat was nog het amkkelijkst. En goedkoper!!
                      Camera's: Nikon D300s & Nikon D70
                      Lenses: Nikkor 50 f1.8 / Sigma 28-70 f2.8 / Sigma 70-200 f2.8 / Micro Nikkor 55 f2.8
                      Flash: Nikon SB-700

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pixmania en lenzen aankopen

                        Toch even melden dat het in orde lijkt te komen, pakket is gisteren (vrijdag 09/03) op de post gegaan en ik heb een document doorgemaild gekregen om mijn gegevens op in te vullen zodat men het teveel gevraagde bedrag terug kan storten...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pixmania en lenzen aankopen

                          Ik heb de mijne een maand geleden bij BruPixel gekocht voor €259. Wel even afspraak maken op voorhand, maar was wel een vriendelijke man. En er is ook garantie op, voor de ongeruste zielen
                          Hij heeft trouwens ook nog ander materiaal, en veel lenzen van Samyang.
                          Jannes Bollen
                          Website / Facebookpagina

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pixmania en lenzen aankopen

                            Oorspronkelijk geplaatst door luna Bekijk bericht
                            Bij Cameranu.nl staat ie voor 299 +verzending (voor Canon,veronderstel ik).
                            Ik koop er regelmatig en nooit problemen gehad:steeds snelle en correcte levering.
                            Tot dat je garantie wilt aanspreken dan is CameraNu niet zo'n prettig bedrijf om zaken mee te doen. Verzending etc zijn top bij CameraNU, maar after sales is niet echt top te noemen. Ik heb hier een mail wisseling liggen waar de honden geen brood van lusten. Ze hebben uiteindelijk het objectief laten repareren, maar dat ging niet van harte. En dit was niet de enige keer dat wij deze ervaring hadden met CameraNu.

                            Voor ons nooit meer CameraNU. Dit is natuurlijk wel een persoonlijke ervaring.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pixmania en lenzen aankopen

                              Superdaantje:

                              Tot dat je garantie wilt aanspreken dan is CameraNu niet zo'n prettig bedrijf om zaken mee te doen. Verzending etc zijn top bij CameraNU, maar after sales is niet echt top te noemen. Ik heb hier een mail wisseling liggen waar de honden geen brood van lusten. Ze hebben uiteindelijk het objectief laten repareren, maar dat ging niet van harte. En dit was niet de enige keer dat wij deze ervaring hadden met CameraNu.
                              Ik heb 1 keer de garantie moeten aanspreken ivm het loskomen van het voorste lensdeel van een macrolens, bij Cameranu.nl aangekocht. Toen ze de teruggestuurde lens ontvingen, kreeg ik een telefoontje van een vriendelijke dame bij Cameranu met de vraag om nog eens exact het probleem te beschrijven. De herstelling (resultaat en termijn) was ok.
                              Vandaar ook mijn positieve indruk van Cameranu.
                              www.petervdg.net/Portfolio

                              Comment

                              Working...
                              X