Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanbod.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aanbod.be

    Ik merk dat op de site aanbod.be/fotografie enorm dure lenzen en body's 2e hands worden verkocht aan belachelijke prijzen. Iemand ervaring mee?
    Groetjes Isabel

  • #2
    Re: aanbod.be

    D3x voor €900 geeft als resultaat alleen -€900....
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: aanbod.be

      Hjannsens, wil niet dom overkomen maar bedoel je -900€ korting(want ik denk dat die min gewoon een streepje is) of dat het een normale prijs is voor een 2e hands D3x(want op de konijnenberg staan die redelijk prijzig).
      Grtjs Isa

      Comment


      • #4
        Re: aanbod.be

        Volgens mij ben je een beetje dom en heel naief .Deze waren worden gewoonlijk aangeboden door oplichters,je kan niet bieden op het toestel of de lenzen .
        Indien je het echt wil weten mail je gewoon dat de prijs ok is en je de waren morgen al komt halen ,eens kijken welke mail je terug ontvangt
        De -900 wil gewoon zeggen dat je je geld kwijt bent
        Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

        Comment


        • #5
          Re: aanbod.be

          Vooral heel ongeduldig...Heb daarstraks al een mailtje verstuurd dat ik voor die prijs het toestel wel wil komen afhalen mits testen van de kwaliteit(omdat ik de prijzen inderdaad ongeloofwaardig vindt). Maar natuurlijk nog geen antwoord gehad.
          Daarom mijn vraag hier op het forum....
          maar toch bedankt voor het compliment hoor pechje
          Grtjs Isa

          Comment


          • #6
            Re: aanbod.be

            De camera kost maar €5000, dus 2de hands €900 is een volkomen normale prijs, gewoon gaan testen in Nigeria.....
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

            Comment


            • #7
              Re: aanbod.be

              Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
              De camera kost maar €5000, dus 2de hands €900 is een volkomen normale prijs, gewoon gaan testen in Nigeria.....
              Persoonlijk heb ik niets tegen sarcasme en/of cynisme, wel als het op de kosten is van een ander. Als je geen zin hebt om uit te leggen dat dit de zoveelste scam is van uit Nigeria om tegen zogenaamde "too good to be true" prijzen toch geld af te troggelen van nietsvermoedende mensen, tot daar aan toe, maar ze in hun handen drijven is misdadig, dat mag ook op dit forum bestraft worden. Maar ja, als je geen geweten hebt...blijf je verre van menselijk.

              @lebasi

              Beste Isabel, als een aanbod op internet te goed om waar te zijn blijkt, dan is het meestal ook zo...alles heeft een bepaalde minimum waarde (behalve een categorie die je net mocht ervaren, ik wik mijn woorden) blijf dus op je hoede voor dit soort reclame die niets meer dan lokken wil. Ze lokken echter alleen je centen.
              Beperk je tot bekende kanalen voor tweedehandsmateriaal, better safe than sorry is het motto.

              Comment


              • #8
                Re: aanbod.be

                Oké...laten we het bij naïef en goedgelovig houden...ik heb geen mailtje gestuurd voor de d3x maar voor de d700 voor 370€ in Edegem...Heb mijnen d200 toen ook gekocht voor 200€, dus ik dacht waarom gene d700 voor dit bedrag...wie ni waagt ni wint...en ben net nog slim genoeg om geen geld op voorhand te betalen...only cash on delivery...
                Groetjes Isabel

                Comment


                • #9
                  Re: aanbod.be

                  Merciekes Zappa

                  Comment


                  • #10
                    Re: aanbod.be

                    Ruikt naar oplichting.
                    Aankoop. be waarschuwt trouwens heel duidelijk op hun site:
                    "Veilig handelen
                    Vermijd handelen met Engelstalige kopers
                    Betaal nooit via Western Union
                    Koop of verkoop nooit buiten BE/NL
                    Als het te mooi om waar te zijn lijkt, dan is het dat wellicht ook"
                    Last edited by pacha; 3 maart 2012, 14:44.
                    Nikon D7000, en wat glas.
                    http://blog.seniorennet.be/pacha/

                    Comment

                    Working...
                    X