Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

    Verantwoord?????
    Dat zijn scores die Rooman kreeg op zijn inzending " Kaarslicht ".
    Wie wil of kan mij deze scores eens verklaren en / of verantwoorden?
    Niet alleen bij deze inzending maar bij meerdere deelnemers.
    Is het niet mogelijk om de gegeven punten ( met verantwoording waarom ) te koppelen aan een naam, zodat de nestvervuilers zich wel 15 maal zullen bedenken om zulke scores te geven.
    Dit is pure vervalsing van de challenge. Is trouwens reeds meerder malen aangehaald.
    Toch hierbij nog even vermelden: " Ik zie mijn grootmoeder niet in staat zulke foto's te maken ".
    Ga hierover verder niet in discussie. Maar iedereen, die zulke punten gegeven heeft, mag wel eens een gewetensonderzoek starten.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

    Denk dat het "haar" inzending is maar je hebt verder volkomen gelijk Louis

    ergens zou ik ook veel liever zien dat je kon gaan kijken wie wat zoal gaf ...
    wat nu gebeurt is des mensen maar "fijn" is anders hé
    ik ga nu toch weer maar voor rood
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

      Ja, ik zit ook met een héél pak lage cijfers, terwijl er toch ook een aantal mensen (ikzelf niet) me een 10 gaven. Is dat terecht of onterecht? Misschien zijn er wel een aantal mensen die het echt slecht vonden?
      Ondanks dat, vind ik toch de 12 terecht!
      Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

      Comment


      • #4
        Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Denk dat het "haar" inzending is
        Waarvoor mijn excuses, Maddy.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

          Is hier inderdaad al lang aan de gang en onterecht,heb het ook al eens efkes durven aanhalen maar zeker geen reactie verkregen. Als der bij het punten geven ook eens de namen tevoorschijn kwamen zou der een heel ander resultaat komen en daar ben ik wel heel zeker van. Ik heb trouwens al dikwijls gedacht om heel de challenge op te geven ,maar iemand van ons gaf me toch weer de moed om ni op te geven en verder te doen en dan gaan we zeker voor ROOD hé frankske.En bedankt HEYLO dat dit eindelijk eens ter sprake komt....

          Comment


          • #6
            Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

            Oorspronkelijk geplaatst door meeuws Bekijk bericht
            Is hier inderdaad al lang aan de gang en onterecht,heb het ook al eens efkes durven aanhalen maar zeker geen reactie verkregen. Als der bij het punten geven ook eens de namen tevoorschijn kwamen zou der een heel ander resultaat komen en daar ben ik wel heel zeker van. Ik heb trouwens al dikwijls gedacht om heel de challenge op te geven ,maar iemand van ons gaf me toch weer de moed om ni op te geven en verder te doen en dan gaan we zeker voor ROOD hé frankske.En bedankt HEYLO dat dit eindelijk eens ter sprake komt....
            Dit is al eerder ter sprake gekomen. Ik zit ook met lage punten. Ik verwijs ook naar het onderwerp wielen, daar kreeg ik maar liefst 5 eentjes....
            Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

            Comment


            • #7
              Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Waarvoor mijn excuses, Maddy.
              Excuses aanvaard hoor

              En véél dank voor je medeleven tja die slechte punten hé . . .
              Ik laat me daardoor zeker niet ontmoedigen en denk dan : Beati pauperes spiritu (Gelukzalig zijn de armen van geest)

              Grts Maddy
              zero

              Comment


              • #8
                Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

                Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
                Ik verwijs ook naar het onderwerp wielen, daar kreeg ik maar liefst 5 eentjes....
                Correctie: 5 tweetjes en een eentje. Maar dat doet er niet toe. Onterecht trouwens.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

                  Idd. Verleden maand heb ik daar ook over geschreven.
                  Begrijp niet dat bepaalde mensen zulke lage punten durven geven.
                  En ik heb dit ook gemeld aan Spooky die alles grondig gecontroleerd heeft....dank daarvoor!
                  Misschien zou het idd beter zijn dat we zouden zien wie en hoeveel punten elk persoon gegeven heeft.
                  Of zou er een andere oplossing zijn?

                  Rooman...en nog andere mensen hebben sterke foto's geplaatst maar kregen veel te lage punten..jammer! En het zou ook jammer zijn dat door hen meer en meer mensen zouden afhaken!
                  We doen het voor de fun...we steken er tijd in...en kijken enthousiast naar de andere foto's die geplaatst worden...naar hun inspratie....
                  We nemen hier foto's die we anders nooit zouden fotograferen...we leren iets bij....!!

                  Allé....op naar ROOD!!

                  Gr Pascale
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

                    Over de punten in de challenge is ook al heel wat spreekwoordelijke inkt gevloeid.
                    Persoonlijk zou ik er niets op tegen hebben mocht na het einde van de challenge zichtbaar zijn wie welke punten gegeven heeft.
                    Misschien zou dit een wijziging van de scores tot gevolg hebben, misschien ook niet.

                    Smaken verschillen nu eenmaal, en daarom geeft niet iedereen dezelfde punten (maar goed ook hé).
                    Mijn persoonlijke favoriet voor de challenge van februari heeft uiteindelijk ook gewonnen
                    De foto die ik de laagste score heb gegeven staat daarentegen niet op de laatste plaats maar wel in de top 10.
                    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                    BD0993BE
                    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

                      tja die punten. Daar is in het verleden al veel over geschreven.
                      Mijn bescheiden mening is dat wanneer er punten kunnen gegeven worden van 1 tot 10, iedereen 10en (of toch 9's) moet geven maar ook enkele 1 (of 2's). Zo maak je een onderscheid tussen wat jij het beste vind en wat jij minder vind (die uitdrukking van m'n grootmoeder doet het beter vind ik eigenlijk wat ongelukkig gekozen, wie zegt trouwens dat m'n grootmoeder geen goeie foto's maakt ;-) ).

                      Zoals ik het hier lees ben je een nestvervuiler als je een 2 geeft. Ik vind dat je in alle vrijheid punten mag geven, en dat een 2 score niet mag gezien worden als "boycot". Je vind enkel dat er in die challenge voor jou betere inzendingen zijn.
                      Ik vond bv de inzending van "cha" top; toch zie ik hier ook 2 en 3 verschijnen... Kan toch? Laat ons blij zijn dat we niet allemaal dezelfde mening hebben, zou anders saai worden...

                      Feit is toch dat er meestal eensgezindheid is over de winnaar. De betere komen dus meestal wel bovendrijven.

                      Laat ons vooral de challenge en bij uitbreiding dit forum een positief verhaal houden. En interpreteer een minder cijfertje tussen al die positieve niet als een persoonlijke aanval (kan ook niet want het is uiteindelijk allemaal anoniem).

                      Alé dat is toch mijn gedacht...

                      En nu op naar rood...

                      grtz Luc
                      verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

                      Comment


                      • #12
                        Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

                        Ik vrees al voor deze maand. Want nu was het nog van 1 tot 10 maar als rood primeert zouden de scores wel eens onder nul kunnen gaan....in het rood dus.
                        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                        Comment


                        • #13
                          Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                          Ik vrees al voor deze maand. Want nu was het nog van 1 tot 10 maar als rood primeert zouden de scores wel eens onder nul kunnen gaan....in het rood dus.

                          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

                            Ik ken van het hele challenge-systeem niets.
                            Heb me er nooit mee bezig gehouden.
                            Maar nu ben ik wel nieuwsgierig naar de verguisde foto.
                            Waar kan ik deze bekijken? (linkje)

                            Comment


                            • #15
                              Re: 2x2 - 1x3 - 6x4 - 11x5 ....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                              Ik ken van het hele challenge-systeem niets.
                              Heb me er nooit mee bezig gehouden.
                              Maar nu ben ik wel nieuwsgierig naar de verguisde foto.
                              Waar kan ik deze bekijken? (linkje)

                              Niet moeilijk te vinden hé!
                              Vanboven in de balk naast 'in focus' staat 'challenge'....gewoon aanvinken.

                              http://www.belgiumdigital.com/challenge

                              Gr Pascale
                              Eerlijkheid duurt het langst!!
                              Mijn website: http://www.degrafon.be/

                              Comment

                              Working...
                              X