Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hd video bewerken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hd video bewerken

    Zijn er hier mensen die videobewerking doen (hd)?
    [Beelden van GoPro 2 + sony hd videocamera editten]

    Zo ja, mag ik vragen met welke pc/laptop jullie dit doen (specificaties)

    Ik hoor uit sommige hoeken dat je zelf met een laptop van +1500 euro niet goed overweg kan om hd beelden te gaan editten, klopt dit?

    Ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen dus werkt met een vaste pc.

    Zou ziets volstaan? http://www.laptopshop.be/product/150...specifications

    Reeds dank bij voorbaat,

    John
    Last edited by mirlong1; 1 maart 2012, 07:42.
    johnvde

  • #2
    Re: Hd video bewerken

    Het gaat wel met een laptop (vriend doet het), maar is wel een heel stuk trager dan met zijn gewone pc. Hij verkiest het dus op de pc te doen als mogelijk.
    Ik ben maar een eenvoudig beginnertje, die de basisprincipes nog aan het leren is...

    Comment


    • #3
      Re: Hd video bewerken

      Met de door U voorgestelde laptop zou het normaal geen probleem mogen zijn, ik heb een vergelijkbare config maar dan in desktop.

      Montage doe ik met Sony Vegas moviestudio.

      Werkt perfect.

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Hd video bewerken