Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis: stroeve werking van Facebook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grote ergernis: stroeve werking van Facebook

    Ik heb een privépagina op Facebook en ook een bedrijfspagina om mijn foto's op te plaatsen.
    Nu erger ik mij enorm aan de stroeve werking van die bedrijfspagina.
    Foto's uploaden gaat als een fluitje van een cent, maar om ze in het juiste album te krijgen,
    dat lukt me slechts met trial en error, door op allerlei knopjes te duwen, foto te wissen, opnieuw te beginnen enz.
    Wie heeft ook de ervaring dat het zeer stroef werkt?
    Trouwens waarom is er geen knop waarmee je direct naar het overzicht van de albums kan gaan?
    Als je mijn Facebookpagina aanklikt (zie handtekening), dan zie ik alleszins zo geen knop.
    Hoe geraak ik aan mijn albums???
    Facebook is leuk, maar ik ben alleszins niet tevreden van de gebruiksvriendelijkheid.

    Momenteel heb ik twee verschillende foto's verspreid over twee albums genoemd 2012, ik wil beide foto's in één album 2012.
    Ik denk dat ik een fles champagne open, als ik het gedaan krijg.

  • #2
    Re: Grote ergernis: stroeve werking van Facebook

    Klopt niet wat ik eerst zei, wist niet dat je tijdslijn had. Heb dus net gekeken op je fbpagina, als ik dan gewoon bovenaan bijna, naast je likes, op foto's klik. Geeft dat vanzelf een overzicht van jouw albums hoor
    Last edited by Nixonn; 7 maart 2012, 14:16.
    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

    Comment


    • #3
      Re: Grote ergernis: stroeve werking van Facebook

      Oorspronkelijk geplaatst door Nixonn Bekijk bericht
      als ik dan gewoon bovenaan bijna, naast je likes, op foto's klik. Geeft dat vanzelf een overzicht van jouw albums hoor
      bedankt , dat ik daar over gezien heb.
      Last edited by Control-Z; 7 maart 2012, 22:24.

      Comment


      • #4
        Re: Grote ergernis: stroeve werking van Facebook

        Met Firefox +Internet Explorer heb ik altijd problemen met het laden van een album. En dan die album bewerken gaat ook met horten en stoten. Wat ik wel merk is als ik Google chrome gebruik alles wat vlotter gaat. Maar er zitten nog te veel fouten in Facebook en dat juist zij naar de beurs willen gaan. Met een product dat niet af is.
        2 x Nikon Z6 met wat glas
        www.janvanginkel.be

        Comment


        • #5
          Re: Grote ergernis: stroeve werking van Facebook

          Niet alleen met FB heb ik gemerkt dat google chrome sneller is, dit is dan ook mijn standaardbrowser nu Nu heb ik eigenlijk spijt dat ik ooit met facebook begonnen.. Al komt het verwijderen van facebook er ook niet echt van
          Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
          https://www.flickr.com/photos/129745547@N08

          Comment


          • #6
            Re: Grote ergernis: stroeve werking van Facebook

            Ik merk ook dat FB het ene moment rapper is dan het andere. En soms moet je telkens opnieuw inloggen. En foto's uploaden gaat soms ook veel trager dan anders. Idd heel vervelend !!!
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment

            Working...
            X