Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shoot 17 blz 38 - foto linksboven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • shoot 17 blz 38 - foto linksboven

    de foto van deze renner werd "gespiegeld" geplaatst .

    dit kan je "zonder meer" doen wanneer er geen tekst op de foto staat, maar hier is dit helaas niet het geval - of dit bovendien zinvol is voor deze foto is nog maar de vraag .

    op deze foto staat o.m. Ziegler op de broek in spiegelschrift en ook de tekst op de vork van het voorwiel staat verkeerd .

    Dirk

  • #2
    Re: shoot 17 blz 38 - foto linksboven

    Je hebt natuurlijk volkomen gelijk, Dirk!
    Ik heb puur op gevoel vlak voor het doorsturen van het artikel dit beeld nog omgedraaid. En inderdaad, de vraag is nog of het zinvol was.
    Ik heb geen enkel excuus. Gewoon even niet nagedacht en hup… een flater van formaat.
    Bedankt voor je opmerking. Dit overkomt me echt nooit meer…
    Groeten,
    Koen

    Comment


    • #3
      Re: shoot 17 blz 38 - foto linksboven

      Nog even dit (ik blijf er over piekeren): In feite is het absoluut niet mijn gewoonte om foto’s te spiegelen. Ik zie er nooit een meerwaarde in. Het is waarschijnlijk een combinatie van gebrek aan ‘spiegelervaring’ en 'er even niet bij zijn met mijn gedachten' die me hier de das heeft omgedaan. Het kleinste kind weet uiteraard dat je dit niet moet doen met lettertjes. Ik kan mezelf dus echt voor de kop slaan, Dirk…

      Comment


      • #4
        Re: shoot 17 blz 38 - foto linksboven

        Het is misschien een mooier beeld: een fietser die van links naar rechts rijdt. Wat ik me afvraag is in hoeverre het dan eventueel mogelijk is om het beeld te spiegelen, maar ervoor te zorgen dat teksten niet gespiegeld worden. Een vraag voor een PS expert, wellicht.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: shoot 17 blz 38 - foto linksboven

          het is en blijft natuurlijk een mooie foto, dit mag uiteraard ook in de verf worden gezet.


          de rest is denk ik al gezegd - dit is op zich ook niet zo erg, maar uiteraard beter te vermijden .

          niet blijven over piekeren Koen

          groetjes,

          Dirk
          Last edited by Guest6; 27 februari 2012, 22:02.

          Comment

          Working...
          X