Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hier word ik echt pissig van !!!!!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hier word ik echt pissig van !!!!!!!!!!!

    Vandaag telefoon gekregen van 2 natuurvrienden , zij melde mij dat er een vrouwtje grote zaagbek dood lag aan de waterkant van de vijver trichelbroek ( Laakdal ), ze zat vast in een rattenklem !!!!!!!

    Op 21-02-2012 mocht ik voor het éérst een vrouwelijke grote zaagbek waarnemen op den trichelbroekse vijver , het 2 de vrouwelijk ex . sinds de ingevingen in waarnemingen.be .
    De grote zaagbekken hebben een strenge periode achter de rug , het was vechten om te overleven in de strenge vorst , dit ex. vond op 21-2-2012 het mooiste stukje natuur van Laakdal .
    Hier zou ze terug op krachten komen na de strenge winter , helaas besliste het lot hier anders over ......namelijk een rattenklem !!!!!.
    Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er rattenklemmen liggen in een natuurgebied waar er bijna geen rat meer te bespeuren is !!!!!!!!!!!!

    Wat ik mij afvraag en vele andere wie geeft hier toestemming voor in een natuurgebied !!!!!!!!!!!!!

    Nikon D7000 en D7100 -- Sigma AF 150-500mm f5-63 DG OS HSM Nik . Canon G10
    http://www.google.com/profiles/dieder.plu

  • #2
    Re: Hier word ik echt pissig van !!!!!!!!!!!

    Dit is natuurlijk ook een verhaal. Een triestig verhaal zelfs. Een schandalig verhaal. Maar
    ik vraag me wel af of dit hier thuishoort. Hier lijkt het me meer de bedoeling om met een
    reeks foto's een verhaal te vertellen.
    Maar goed, dat doet niets af aan het feit dat dit een schande is.

    Comment


    • #3
      Re: Hier word ik echt pissig van !!!!!!!!!!!

      Heel erg triest. Nog maar eens een voorbeeld van hoe achteloos de mens met de natuur omgaat.
      Ik deel jouw verontwaardiging.
      Geniet van foto's maken

      Comment


      • #4
        Re: Hier word ik echt pissig van !!!!!!!!!!!

        Dit topic in Chit chat en je hebt een topper aan antwoorden.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Hier word ik echt pissig van !!!!!!!!!!!

          Heylo: laat maar zitten, het zit hier perfect , nog niet ontdekt door sommigen

          Comment

          Working...
          X