Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijs schatting Pentax pakket

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijs schatting Pentax pakket

    Zou willen overstappen naar een ander merk , daarom mijn vraag :

    alles komt met doos en factuur.

    -Pentax K10D +/- 6000 klicks , met batterij etc.... perfecte staat.
    -Kitlens 18-55
    -Sigma Apo DG 70-300 F4/5.6
    -Tamron 18-200 F3.5 - 5.6
    -Flits Sigma EF-500 DG ST

    alvast bedankt voor de reacties!!!

    mvg
    Steven
    Canon EOS 600D , Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM , Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD ASP , flits Sigma EF-610 DG ST Canon

  • #2
    Re: Prijs schatting Pentax pakket

    Al 109 keer bekeken en niemand die kan helpen....
    Canon EOS 600D , Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM , Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD ASP , flits Sigma EF-610 DG ST Canon

    Comment


    • #3
      Re: Prijs schatting Pentax pakket

      zet in losse delen op marktplaats
      of kijk bij een van de 2 nederlandstalige pertaxforums.
      in pakket ga je dit denk ik niet verkocht krijgen.
      Ik heb ook een K10 gehad ik schat tussen de 180 en de 260€
      't zijn allemaal geen toppers die ook niet veel geld hebben gekost en toch wellicht een jaar of 3 oud zijn?
      Als ik even uitreken zou ik met de huidige prijzen die wellicht zo'n 30% gezakt zijn tegenover 3 jaar geleden voor dit gerief, niet meer dan een 450,00€ rekenen.
      't is niet veel maar denk dat ik er niet heel ver naast zit. zo ja geef maar een gil dan
      Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

      Comment


      • #4
        Re: Prijs schatting Pentax pakket

        Alvast bedankt voor de reactie, ik had 500€ in gedachten..
        Dus we zitten op dezelfde golflengte..

        Mvg
        Canon EOS 600D , Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM , Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD ASP , flits Sigma EF-610 DG ST Canon

        Comment


        • #5
          Re: Prijs schatting Pentax pakket

          De voorbije dagen al drie keer gestart met een reactie, maar telkens kwam er iets tussen waardoor ik m'n post niet af kon maken. 'k Hou het dan maar wat korter.

          De prijsschatting voor de K10D die je kreeg is ook wat ik zou zeggen. Wel inclusief de 18-55, want apart ga je die maar moeilijk verkocht krijgen (en indien toch, dan voor heel weinig).

          Met de twee objectieven erbij kan je idd tot een 450 EUR komen, maar mogelijk kan het flitsje erbij het totaal toch ietsje hoger dan 500 EUR pushen.

          Maar 't is en blijft een spel van vraag en aanbod. Soms heb je geluk en soms ook niet.

          Wim
          Last edited by ishpuini; 29 februari 2012, 12:38.
          Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

          Comment


          • #6
            Re: Prijs schatting Pentax pakket

            Nou met 500€ ben ik tevreden hoor...

            En bedankt voor de reactie!

            Mvg
            Canon EOS 600D , Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM , Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD ASP , flits Sigma EF-610 DG ST Canon

            Comment

            Working...
            X