Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pterois volitans

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pterois volitans

    ook wel Koraalduivel genoemd.



    Foto is gemaakt door mijn vrouw tijdens ons vakantie vorige week in Egypte. Dit was de eerste maal dat we de nieuwe set (Canon G12 + ikelite flitser) konden testen.
    Canon 5D|Canon 300D|Canon EF 50 F1.8|Canon EF 17-40 F4 L|Canon EF 70-200 F4 L|Tamron SP 90 F2.8 Di Macro

  • #2
    Re: Pterois volitans

    Mooie kleuren en prachtig die antennes op zijn kop
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

    Comment


    • #3
      Re: Pterois volitans

      Een heel mooi kleurrijk onderwaterplaatje!
      Je vermeldt dat deze foto door je vrouw genomen is. Dit kan hier op BD voor problemen zorgen aangezien je enkel je eigen foto's moogt posten. Dit gewoon ter informatie hoor!
      Grt. Jef

      Comment


      • #4
        Re: Pterois volitans

        Bedankt voor de reacties

        Sorry ik was er niet bekend mee dat het plaatsen van een foto van mijn vrouw voor problemen zou kunnen zorgen, dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest. De reden dat ik hem zelf niet heb gemaakt is omdat ik nog te kort duik om nu al goed foto's onderwater te maken. Ik heb het wel al geprobeerd maar ben nog te druk met mijn drijfvermogen bezig om goed stil in het water te liggen. Het zal dus nog wel wat duiken duren voordat ik zelf een foto kan maken.
        Canon 5D|Canon 300D|Canon EF 50 F1.8|Canon EF 17-40 F4 L|Canon EF 70-200 F4 L|Tamron SP 90 F2.8 Di Macro

        Comment

        Working...
        X