Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand tips

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand tips

    Zaterdag ga ik naar de boucles de spa ( rally ). Iemand tips hoe ik de foto's best neem ? Ik heb geen idee want ben total newbie ... waar moet ik rekening mee houden enz ...

    grtz

  • #2
    Met welke camera wil je die nemen?
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      1e: welke camera heb je en Lens? indien een DSLR => bijslecht weer ISO op ongeveer 800.(want je zit nog in de bossen ook, daar is het iets spectaculairder). Je sluitertijd mss minstens 1/500 beste is 1/1000 of hoger.
      indien geen DSLR => hopen op goed weer en mss ook ISO wat hoger zetten maar die veroorzaakt nog al veel ruis. Sluitertijd goed instellen is een must.
      2e: Je foto's mss in RaW trekken dan kan je de belichting later nog bijwerken.
      3e: Neem genoeg geheugen mee dit kan zeker van pas komen.
      4e: Mss een extra flitser....


      Ik loop daar ook ergens rond....

      Comment


      • #4
        Check this out.... voor zaterdag...

        Comment


        • #5
          awel die plaats had ik ook in gedachten

          heb wel geen professioneel fototoestel maar zal met mijne canan A80 toch iets leuk ervan proberen te maken

          Comment


          • #6
            mss komen we elkaar dan nog tegen

            ik: licht beige jas, blauwe schoenen grote bruine-zwarte Lowepro tas ;-) wuif maar is ner mij
            en nog zeer jong ;-) 18j.

            Comment


            • #7
              Zie ook
              http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=39534
              ***Canon 300D * kitlens * ...

              Comment


              • #8
                dus als ik het goed begrijp, een zo hoog mogelijke asa kiezen om een zo klein mogelijke sluitertijd te kunnen nemen !? maar dan ook weer niet te hoog want anders ruis

                ik zal ook mijn automatische "sport-instelmogelijkheid" eens testen hehe

                Comment


                • #9
                  ja
                  een zo kort mogelijk sluitertijd ....

                  Originally posted by Morreke
                  dus als ik het goed begrijp, een zo hoog mogelijke asa kiezen om een zo klein mogelijke sluitertijd te kunnen nemen !? maar dan ook weer niet te hoog want anders ruis

                  ik zal ook mijn automatische "sport-instelmogelijkheid" eens testen hehe

                  Comment


                  • #10
                    ik ga ook , maar ik ben meer te vinden voor sluitertijden die tussen de 1/180 sec en de 1/250 sec liggen, als je 1/500 sec of korter gaat gebruiken ga je het beeld teveel bevriezen, alle actie weg uit de foto.

                    op 1/180 - 1/250 sec kan je pannen en zie je nog een draaibeweging in de wielen.
                    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                    Comment


                    • #11
                      thx for the tips

                      Comment

                      Working...
                      X