Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleempje bestelling cameratools.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleempje bestelling cameratools.nl

    maandag avond heb ik wat strobist materiaal besteld bij cameratools.nl

    namelijk een paraplu, cactusv5 setje, lumopro lightstand en swivel.
    dinsdag email gehad dat betaling ontvangen was en woensdag ging alles op de post bij hun.

    normaal moest ik via hen een track en trace mail krijgen maar die heb ik nooit ontvangen.
    dus heb ik toen maar gebeld.
    ene marco aan de tel zei dat mijn pakketje woensdag verzonden was en dat het een hele rompslomp was om nog een track&trace mail te zenden, dus ik liet het maar zo en zei "ok dan wacht ik gewoon op mijn bestelling" want deze moest dan zeker donderdag toekomen.

    donderdag niets ontvangen, dus ik bel terug, alsnog marco aan de lijn gehad (zeer vriendelijke man trouwens) en die zei dat het raar was dat ik het nog niet gekregen had.

    dus ik brievenbus gaan checken om te kijken of ik de koerier niet geist had en er eventueel een brief in de bus lag ===> niets

    dus ik maar gewacht tot vrijdag avond ====> alsnog niets.
    heb toen gebeld naar TNT maar blijkbaar kunnen deze ons niet helpen omdat bestellingen vanuit PostNL niets te maken hebben met TNT omdat blijkbaar die koerierdienst opgesplits geweest is 4 jaar geleden en die mannen met elkaar niets meer te maken hebben.

    dus maar gebeld naar PostNL, wat dus niet lukt vanuit belgie, ik kan die mannen totaal niet bereiken.

    vandaag nogmaals gebeld naar cameratools.nl en terug die marco aan de lijn gehad.
    blijkbaar zal hij nu een onderzoek starten naar PostNL, maar meer weet ik nog niet.

    zijn hier nog mensen die zoiets ervaren hebben en die eventueel wat meer info kunnen geven over hoe en wat?

    mvg david

  • #2
    Re: probleempje bestelling cameratools.nl

    Hier al meermaals dingen besteld daar en nooit problemen gehad Steeds reeds na een dag of 2 pakje toegekomen. Denkelijk zal het probleem wel bij TNT liggen.

    Comment


    • #3
      Re: probleempje bestelling cameratools.nl

      Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
      Hier al meermaals dingen besteld daar en nooit problemen gehad Steeds reeds na een dag of 2 pakje toegekomen. Denkelijk zal het probleem wel bij TNT liggen.

      blijkbaar werkt post.nl via meerdere diensten, UPS, TNT en dergelijke, probleem is dus dat ik totaal geen gegvens heb, geen koerierdienst, geen briefje, buren hebben ook niets ontvangen.

      heb al gebeld naar UPS maar daar kunnen ze niets vinden op mijn adres.

      Comment


      • #4
        Re: probleempje bestelling cameratools.nl

        Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
        heb al gebeld naar UPS maar daar kunnen ze niets vinden op mijn adres.
        Daar heb je ook helemaal niets te zoeken. Je hebt bij de winkel besteld en zij moeten ervoor zorgen dat je je spullen krijgt. Hoe zal jou een zorg zijn.

        Comment


        • #5
          Re: probleempje bestelling cameratools.nl

          Krijg je dan geen link waar je de volledig verzending kan volgen en weet waar je bestelling op dat moment is?

          Comment


          • #6
            Re: probleempje bestelling cameratools.nl

            Oorspronkelijk geplaatst door tuttebelleke Bekijk bericht
            Krijg je dan geen link waar je de volledig verzending kan volgen en weet waar je bestelling op dat moment is?
            Zie #1

            Comment


            • #7
              Re: probleempje bestelling cameratools.nl

              Ik herinner me dat ik vorig jaar een paar zaken bij Cameratools bestelde. Ik heb even mijn review op Kieskeurig opgezocht en zo heb ik geschreven:
              Na snel die zaken op de site gevonden te hebben die ik zocht (materiaal voor off camera flitsen), m'n bestelling geplaatst. Voor België is vooraf betalen via overschrijving blijkbaar de goedkoopste (maar daarom niet de snelste) oplossing. Je krijgt een trackingnummer (NL post + TNT?), maar tegen het moment dat je je pakket kunt beginnen tracken, wordt er al aangebeld.
              Produkten keurig verpakt, en exact wat besteld was. Deze zaak (of althans deze bestelling) verdient vijf sterren.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: probleempje bestelling cameratools.nl

                hmm ik wacht nog tot dinsdag en dan kijk ik verder wel om nog eens contact op te nemen met cameratools.nl

                irritant als je niet weet waar je pakje is ;(

                Comment


                • #9
                  Re: probleempje bestelling cameratools.nl

                  hier ook nog nooit problemen gehad met cameratools
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: probleempje bestelling cameratools.nl

                    Ik weet eigenlijk wel zeker dat het probleem niet bij Cameratools ligt. Da's mijns inziens een prima betrouwbare (web)winkel (heb ervaring met hun zowel via post als in hun winkel). Het probleem is dat PostNL (vroeger TNT, daarvoor TPG en in de goede oude tijd PTT) gewoon niet meer zo vlot is. In dat opzicht was het vroeger toch écht beter Maar ja... da's wat privatisering ons uiteindelijk oplevert
                    www.indetailfotografie.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: probleempje bestelling cameratools.nl

                      Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                      Ik weet eigenlijk wel zeker dat het probleem niet bij Cameratools ligt. Da's mijns inziens een prima betrouwbare (web)winkel (heb ervaring met hun zowel via post als in hun winkel). Het probleem is dat PostNL (vroeger TNT, daarvoor TPG en in de goede oude tijd PTT) gewoon niet meer zo vlot is. In dat opzicht was het vroeger toch écht beter Maar ja... da's wat privatisering ons uiteindelijk oplevert
                      Nou nou. Het zal zeker zo zijn dat het probleem niet bij cameratools ligt maar toch moeten zij je probleem oplossen en niet de vervoerder. Als ze regelmatig problemen ondervinden bij een bepaalde transporteur dan nemen ze wel een andere. Dat is marktwerking. Trouwens, als PostNL was blijven op de wijze van toen ze nog een staatsbedrijf waren, hadden jij en ik de vervoerskosten nu niet meer kunnen betalen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: probleempje bestelling cameratools.nl

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                        Trouwens, als PostNL was blijven op de wijze van toen ze nog een staatsbedrijf waren, hadden jij en ik de vervoerskosten nu niet meer kunnen betalen.
                        Wat betekent "was blijven"?

                        Comment


                        • #13
                          Re: probleempje bestelling cameratools.nl

                          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                          Wat betekent "was blijven"?
                          Geen idee eigenlijk.

                          Comment


                          • #14
                            Re: probleempje bestelling cameratools.nl

                            Off topic.....


                            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            Nou nou. Het zal zeker zo zijn dat het probleem niet bij cameratools ligt maar toch moeten zij je probleem oplossen en niet de vervoerder. Als ze regelmatig problemen ondervinden bij een bepaalde transporteur dan nemen ze wel een andere. Dat is marktwerking. Trouwens, als PostNL was blijven op de wijze van toen ze nog een staatsbedrijf waren, hadden jij en ik de vervoerskosten nu niet meer kunnen betalen.
                            hhmm..... Toen het nog een staatsbedrijf was hoefde er geen winst gemaakt te worden, kostendekkend werken was feitelijk voldoende. Nu móet er winst gemaakt worden en liefst ook niet te weinig, want de bonussen van de top moet natuurlijk wel worden betaald En dus moet al het vaste, trouwe personeel er maar uitgeschopt en verruild voor huismoeders e.d. die niet te beroerd zijn om tegen minimumloon (zo'n 8,30 bruto per uur!!) door weer en wind de post te bezorgen. En dan schroomt PostNL ook nog niet om maximaal 3 uur per dag te betalen terwijl het werk in 3 uur nauwelijks tot niet te doen is.

                            En ja, misschien zou Cameratools.nl moeten kiezen voor een andere transporteur. Alleen het vervelende is natuurlijk dat al die andere transporteur van hetzelfde laken een pak zijn. Want ook daar moeten vette winsten gedraaid worden En da's uiteindelijk precies wat 15 tot 20 jaar privatisering (lees: commerciele uitverkoop) ons (NL in ieder geval) heeft opgeleverd Slechte & dure openbaar vervoer, onbetaalbare zorg, duur stroom en gas, etc, etc.

                            einde off topic...
                            www.indetailfotografie.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: probleempje bestelling cameratools.nl

                              Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
                              hhmm..... Toen het nog een staatsbedrijf was hoefde er geen winst gemaakt te worden, kostendekkend werken was feitelijk voldoende. Nu móet er winst gemaakt worden en liefst ook niet te weinig, want de bonussen van de top moet natuurlijk wel worden betaald
                              Kostendekkend? Je vergeet de verliezen die ze maakten en door de overheid (lees: ons) aangezuiverd werden. Maar goed, in deze discussie heb ik helemaal geen zin en die is hier ook niet op zijn plaats.

                              Comment

                              Working...
                              X