Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Profotonet: FotoALBUM of FotoBOEK

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Profotonet: FotoALBUM of FotoBOEK

    Er is weldegelijk een verschil tss die 2.

    1) Voor een 30X30 "album" vernoemen jullie steeds prijzen rond de 100€.
    Ben momenteel bij Profotonet bezig aan een fotoboek en zit al ruim boven de 400€. (via de soft Profotonet Albumdesigner Pro). Iemand een idee of dat toch wel groot prijsverschil loont?

    2) In diezelfde lijn: Was eerst begonnen met de Soft van Vakcolor (maar die zijn nog eens 50% duurder). Iem een idee of ik die projecten kan overhevelen? Die soft is namelijk precies hetzelfde.
    Thx, Jan C

  • #2
    Re: Profotonet: FotoALBUM of FotoBOEK

    Ik ben tevreden gebruiker van zowel profotoalbum als profotoboek.
    Beide uitstekende kwaliteit op fotopapier.
    het profotoalbum is een gebonden boek met fotocover, linnen of leder kaft, perfect vlakke openslaande pagina's. Ik gebruik deze voor m'n vakantiefoto's en als basis huwelijksalbum.
    Het profotoboek is een ander paar mouwen.
    Dit is een nog beter drukproces op dikke vlak openslaande pagina's van 1,5 a 2mm dik.
    Deze zitten in een stevig gebonden dikke leder kaft met ingewerkte zw foto op de voorpagina. zeer fraai als luxe huwelijksalbum, leverbaar met bijpassende leder koffer
    niet voor vakantie kiekjes.
    Wil je switchen dan moet je opnieuw beginnen. van boek naar album lukt niet
    Er is net een huwelijksalbum naar mij onderweg, deze keer een profotoalbum in wit leer
    20 openslaande spreads incl verzending 106,00€ een prettige prijs voor een mooi boek.
    Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

    Comment


    • #3
      Re: Profotonet: FotoALBUM of FotoBOEK

      Dank je voor de reactie.
      Dus "album" is qua kwaliteit goed genoeg voor mijn trouwboek, euh trouwalbum?
      En wisselen kan dus eens je begonnen zijt niet?

      Comment


      • #4
        Re: Profotonet: FotoALBUM of FotoBOEK

        Dat klopt geheel.
        Fuji XH-1 / en een stel fijne glazen.

        Comment

        Working...
        X