Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fashion Model Photoshoot

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fashion Model Photoshoot

    Ik organiseer op een zondag in april te Antwerpen, op een unieke locatie een model photoshoot. 10tal modellen, en verschillende fotografen! Een soort workshop? De locatie is super geschikt voor fashionfotografie, ik ga de foto's gebruiken voor de site van mijn toekomstige modellensite op te bouwen. Ik denk dat dit een super leuke kans is voor amateur (lelijk woord) hobbyfotografen om eens pro fotomodellen te fotograferen? Indien je interesse hebt om te komen fotograferen stuur aub een mail naar fotoshoot@jelkemodels.be

    Ik zal jullie dan verder op de hoogte houden, momenteel ziet het ernaar uit dat het een namiddag met een super shoot kan worden. Ik zal uiteraard wel de kosten moeten kunnen dekken, daardoor dat er een hele kleine vergoeding zal gevraagd worden. Iets van +- 15 euro, ik denk dat dat jullie niet kan tegenhouden. Tips mogen jullie ook steeds sturen. Ik hoop op positieve reactie! Groetjes!

  • #2
    Ik versta iets niet goed; je wil de foto's gebruiken voor je modellensite, waarop momenteel inderdaad geheel niets te zien is, maar daar moeten fotografen voor sponsoren +/- 15 euro? Professionele modellen zeg je; dewelke??? En om u alleen voor zoiets te registreren op BD, gaat mij een beetje ver. Begint hier naar vieze commercekes te rieken. OP SLOT MOD (hé, dat rijmt!).
    This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
    My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

    Comment


    • #3
      Yeah, right ... en ik vraag € 25 per bruikbare foto

      Comment


      • #4
        Ik organiseer heel het jaar door programmeersessies. Niet op een unieke locatie maar bij mij thuis. Lijkt me een super kans om als hobby-programmeur eens mee te kunnen programmeren aan echte projecten! Ik ga deze programma's gewoon aan mijn klanten verkopen.

        Ik vraag zo'n 5 € per dag, dit om mijn kosten van electriciteit, afschrijving computers, drank tijdens werk, ... te betalen.

        Geïnteresseerden? Stuur gerust een mailtje
        Gallery: http://www.fotogallerij.be

        Comment


        • #5
          Hallo,

          15 euro vragen zonder echt concrete gegevens is niet echt "betrouwbare" informatie ...
          15 euro vragen aan fotografen die met hart en ziel hun werk doen is niet echt netjes ...
          Je registreren om enkel dit berichtje te plaatsen is niet echt "forumminded" ...
          Onze forumleden "amateurs" noemen is niet echt netjes ...
          Iets wat "er naar uitziet ...", dat is niet echt onze stijl ...
          Wij zijn gewend dat het "af" is ...
          Tips vragen en laten sturen naar een "fashion and models-site" lijkt me een understatement voor professionalisme als je praat over "supergeschikte locatie" en "pro fotomodellen" ...

          Moet ik nog verdergaan?
          Slotje erop dus ...

          De BD-crew

          Comment

          Working...
          X