Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verstrooid ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verstrooid ?

    1.


    2.


    3.


    4.


  • #2
    Re: Verstrooid ?

    Vind ik heel leuk. Wellicht omdat het figuurtje dicht bij me staat. Van mij had hij nog een
    foto kopje onder mogen gaan en op een volgende foto weer even onthutst boven water zijn
    gekomen.

    Comment


    • #3
      Re: Verstrooid ?

      Ik zie dat je de foto reeks gevonden heb. Ja, kopje onder... daar dacht ik toen ook aan (toen ik het opstelde) maar wist niet hoe dat weer te geven. Ik had de vijver al een poosje in mijn archief toen in besloot om de mol erbij te plaatsen.
      Want met het gooien van een steentje in het water was het wel zo opgelost niet ?
      Kon terug naar de vijver gaan maar het licht en weersomstandigheden zouden misschien teveel opvallen. Als het beter weer word zal ik eens zien of ik het onbrekende toch nog te kieken valt.

      De mol was eigenlijk een oefening om dat piepkleine dingetje niet groter dan 1cm vergroot en duidelijk op foto te krijgen en mijn macrolens even uit te testen. Wat ook gelukt was. Nadien wou ik het in een verhaaltje plaatsen.

      Het moeilijkste was om de mol nadien een verontwaardigd gezicht te geven.

      Deze serie had ik al een poosje hoor, maar wist niet of ie wel goed genoeg was om te plaatsen.

      Eigenlijk past ie ook bij mij. Vaak begeef ik me op een weg, vrolijk en onbezonnen en zelfs zo blind als de mol, om me nadien verwonderd in een soort van nattigheid wakker te worden.

      Comment

      Working...
      X