Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een pluim voor Konijnenberg !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een pluim voor Konijnenberg !

    Wat doe je als je met een in occasie gekochte Fuji X100 zit met een plakkend diafragma en je hebt een aankoopfactuur van een fotozaak in Rijsel (Fr.) ?
    Je leest op een Frans forum dat het gebrek vastgesteld werd bij een hele reeks toestellen die verleden zomer in Frankrijk op de markt kwamen...
    Vooraleer je, bijna wanhopig naar Noord-Frankrijk vertrekt ga je raad vragen aan de eigen kleinhandelaar, in mijn geval Konijnenberg Turnhout.
    En zie, het wonder geschied: tegen betaling van een kleine som voor port en dossierkosten wordt mijn toestel teruggestuurd. Het hele optisch blok wordt onder garantie vervangen en 4 weken later heb ik mijn perfect werkend toestel weer in mijn bezit !
    Dat noem ik echt "service"! Een pluim voor Konijnenberg !

  • #2
    Re: Een pluim voor Konijnenberg !

    zo zouden de meeste winkels moeten werken en werken volgens mij ook de meeste

    garantie is steeds europees normaal, dat ze een kleine kost vragen administratief omdat je het daar niet gekocht hebt, is begrijpelijk.

    zeker aangezien een reis naar frankrijk je meer zou gekost hebben, vermoed ik
    en het is ook een vorm van klantenbinding he, door dergelijke dingen, ga je sneller geneigd zijn bij hen aan te kopen vanwege die service
    Website: http://www.svisimaging.be

    Comment


    • #3
      Re: Een pluim voor Konijnenberg !

      Dat is dan inderdaad een dikke duim voor konijn !

      Comment


      • #4
        Re: Een pluim voor Konijnenberg !

        het hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn.

        Ik heb drie winkels waar ik graag koop.
        Studio73 te Geel
        Konijnenberg in Turnhout
        Robyns in Sint-truiden

        Van alle drie tevreden tot nu toe.

        Maar er zullen er ook minder tevreden zijn, want je kan nu eenmaal niet iedereen te vriend houden.
        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

        Comment


        • #5
          Re: Een pluim voor Konijnenberg !

          Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
          het hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn.

          Ik heb drie winkels waar ik graag koop.
          Studio73 te Geel
          Konijnenberg in Turnhout
          Robyns in Sint-truiden

          Van alle drie tevreden tot nu toe.

          Maar er zullen er ook minder tevreden zijn, want je kan nu eenmaal niet iedereen te vriend houden.
          Dàt zou een schoon verzameltopic zijn..
          Wat is je lievelingsfotowinkel...
          Verboden aan bashing te doen, enkel positieve opmerkingen...

          Ben trouwens ook tevreden van Konijn... En van De Buck in Melle, en Art&Craft ook een beetje..

          Comment


          • #6
            Re: Een pluim voor Konijnenberg !

            Heb ook al heel wat gekocht bij Konijn en ben er toch altijd tevreden buiten gekomen, niettegenstaande je hier soms andere situaties leest.
            Ook Art&Craft is top.
            I love my D500

            Comment


            • #7
              Re: Een pluim voor Konijnenberg !

              Hier ook een uiterst tevreden Art & Craft klant, nu mijn korting vragen aan Kristof , verder 2 maal konijn gedaan en ook tevreden. Ook Kamera Express gedaan in Nederland waar ik uiterst vakkundige uitleg kreeg.
              Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
              https://500px.com/marnix_photography

              Comment


              • #8
                Re: Een pluim voor Konijnenberg !

                over konijnenberg in Turnhout en Kamera express in Amsterdam geen klagen.
                Alleen ben ik de laatste keren dat ik iets moest hebben hier naar een lokale fotograaf geweest. Prijs was ongeveer gelijk, uitleg zeker zo goed, en ik moest een 3kwartier minder lang rijden....


                over het opsturen van je toestel, dat was bij Konijnenberg idd goed geregeld! Het is Europeese garantie, dus eigenlijk zouden alle zaken het zo moeten doen, maar volgens mij doet niet elke zaak het...
                Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

                Comment


                • #9
                  Re: Een pluim voor Konijnenberg !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tiësto(m) Bekijk bericht
                  over het opsturen van je toestel, dat was bij Konijnenberg idd goed geregeld! Het is Europeese garantie, dus eigenlijk zouden alle zaken het zo moeten doen, maar volgens mij doet niet elke zaak het...
                  Of ze laten het wat aanslepen, zodat jij wat langer kan wachten dan de 'vaste' klanten.
                  Dat zou ook geen klantenbinding zijn, maar het gebeurd.
                  Mooi van Konijnenberg om iedereen gelijk te behandelen.
                  Nikon D7000 en wat lenzen.
                  http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een pluim voor Konijnenberg !

                    [Mod-LesC]Verplaatst van Camera's naar Algemeen. Inderdaad, dit is geen discussie over een bepaalde camera, maar wel over de geboden service.[/Mod]
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X