Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto voor wachtkamer ziekenhuis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto voor wachtkamer ziekenhuis

    We zijn voorzien,
    bedankt voor alle reacties!
    Last edited by gertjan...; 15 februari 2012, 11:48.
    Neem anders ook een kijkje op mijn WEBSITE

  • #2
    Re: Foto voor wachtkamer ziekenhuis

    De foto moet op vol camera formaat zijn, en liefst nog in Tiff, je definitie van 300 dpi is niet toepasselijk, want ik kan je een foto 10 x 15 zenden op 300 dpi, toch zal die niet volstaan voor je afdruk aan de muur op het gewenste formaat. Een opgave van een aantal dpi is steeds gekoppeld aan een formaat, aan afmetingen. Anders spreek je over een aantal pixels, zoals bijvoorbeeld minimaal 5000 pixels aan de langste zijde.

    Dit voor wat het technisch gedeelte aangaat, maar ik hoop toch dat je die foto zal aankopen van die (gelukkige)
    want "alvast erg bedankt" lijkt ook erg op het gratis willen gebruiken van andermans werk, een zeer veelvuldig voorkomend iets.

    MVG, Jeff C.
    Last edited by Digipics357; 14 februari 2012, 12:25.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Foto voor wachtkamer ziekenhuis

      Proficiat met het winnen van die Wensenfonds.

      300dpi voor 120x100cm is wel een erg hoge resolutie. Momenteel is er geen enkele camera die dat haalt. Zelf de 80megapixel IQ180 back van PhaseOne zal je een beeld opleveren van max 86cm aan 300 DPI (10328x7760 pix).

      Maar als je een canvas hangt, dan is 100 DPI voldoende. Dat kan met de meeste DSLR's van tegenwoordig.

      Moest ik een mooie vlinder hebben, je zou hem wel GRATIS mogen gebruiken.
      Ik weet het wel, tegenwoordig is gratis een vies woord. En zeker bij de mensen zonder BTW nummer.

      Je kan ook eens kijken op Shutterstock I-Stock etc.. Beeldbanken die niet zo duur zijn. Wellicht goedkoper dan de profs of de amateurs.
      I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

      Comment


      • #4
        Re: Foto voor wachtkamer ziekenhuis

        Ik heb 2 foto's die aan je voorwaarden voldoen:


        of


        Indien gewenst kan ik ze wel in volledige resolutie aanleveren. De beelden zijn wel gemaakt met een 12MP toestel, dus die 300DPI ga je niet halen.

        PS: Als je veel keuze wil, kijk dan eens in de beeldbank op http://www.vildaphoto.net/catalogue?category=92
        Last edited by ThierryM; 15 februari 2012, 09:12.
        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

        Comment


        • #5
          Re: Foto voor wachtkamer ziekenhuis

          En als je hier iets ziet wat in aanmerking komt: http://www.facebook.com/media/set/?s...1622494&type=3
          Geef dan maar een seintje. Voor het goede doel mag je deze gratis hebben
          Jean Pierre.

          Comment

          Working...
          X