Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Steigers en pieren gezocht voor eindwerk!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Steigers en pieren gezocht voor eindwerk!

    Beste Belgium Digitallers,

    Voor één van mijn eindwerken van mijn laatste jaar fotografie ben ik heel dringend op zoek naar locaties waar het mogelijk is om steigers & pieren te fotograferen. Ik ben reeds aan het Donkmeer geweest maar vind verder helemaal niets terug op het internet. Dit is zoeken naar een speld in een hooiberg (of voor mij, meer bepaald in een 'waterzee').

    Wie kan mij hierbij helpen en mij tips, locaties bezorgen?

    Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
    Met vriendelijke groeten
    Sonja

  • #2
    Re: Steigers en pieren gezocht voor eindwerk!

    Een tripje naar de zee
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

    Comment


    • #3
      Re: Steigers en pieren gezocht voor eindwerk!

      Hoi Pechje,
      Bedankt voor je tip. De zee staat nog op mijn lijst maar ik zoek eerder iets in de trend zoals bv. het Schildmeer in Nederland maar dan iets dichter bij... In Nederland zijn er genoeg van die locaties te vinden maar in België lijkt mij dat toch een (redelijke) hopeloze zaak. Of ben ik fout?

      Comment


      • #4
        Re: Steigers en pieren gezocht voor eindwerk!

        [Mod-LesC]Verplaatst van Waarheen Vandaag naar Algemeen. Waarheen Vandaag is bedoeld om foto-activiteiten aan te kondigen, terwijl jij eigenlijk naar een fotolocatie op zoek bent.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Steigers en pieren gezocht voor eindwerk!

          Oorspronkelijk geplaatst door Irie Woman Bekijk bericht
          Voor één van mijn eindwerken van mijn laatste jaar fotografie ben ik heel dringend op zoek naar locaties waar het mogelijk is om steigers & pieren te fotograferen.
          Ik zou de opdracht dan gewoon wat ruimer opvatten. Thinking out of the box heet dat tegenwoordig en dat wordt vaak gewaardeerd.

          Bouwsteigers kun je overal vinden.
          Regenworm is een ander woord voor pier.

          Nu ik erover nadenk: met de vorst in de grond zal dat laatste ook wel niet meevallen, misschien.

          Comment


          • #6
            Re: Steigers en pieren gezocht voor eindwerk!

            De jachthaven in Nieuwpoort. Een voordeel hier is dat je rond de haven kan zodat je alles kan fotograferen met verscheidene lichtinval (zon achter je, maar ook voor je)...

            Comment

            Working...
            X