Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opleiding fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opleiding fotografie

    Ik volg momenteel een opleiding fotografie aan een hogeschool, maar omdat ik het grootste deel van mijn studententijd heb versmeten vooraleer ik mijn draai heb gevonden probeer ik hier wat info in te winnen

    Als ik om een of andere reden niet kan verderdoen met m'n huidige opleiding, gaat m'n interesse uit naar een opleiding via het CVO. Maar wat ben je eigenlijk met die opleiding?

    En dan bedoel ik vooral op vlak van jobs of is zo'n CVO-opleiding meer iets voor de gevorderde amateur?

    Een algemeen antwoord zou al handig zijn, want ik heb echt geen flauw idee wat ik juist moet denken.

  • #2
    Re: Opleiding fotografie

    zou gewoon verder doen met wat je nu doet.
    cvo of avondschool zoals wij zegden in den tijd is enkel goed voor jezelf omhoog te werken waar je aan slag bent in het bedrijf dat je werkt.
    niet dat het minderwaardig zou zijn maar gewoon dagschool is nog steeds beste naar diploma toe.

    grts
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

    Comment


    • #3
      Re: Opleiding fotografie

      Verderdoen is zeker het plan hoor, maar zoals ik zei, ik heb al veel tijd en kansen verscheten, moest er dit jaar iets foutlopen is het dan ook gedaan voor mij in het hoger onderwijs. Vandaar de interesse

      Comment


      • #4
        Re: Opleiding fotografie

        cvo en hogeschool is zeker niet te vergelijken.
        cvo is hoofdzakelijk een technische opleiding.
        In je dagschool neem ik aan dat je veel inhoudelijker en artistieker naar fotografie kijkt.
        daar kom je op termijn verder mee.

        Comment

        Working...
        X