Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hasselt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hasselt

    weet er iemand leuke plaatsjes zijn in hasselt om te fotograferen ik verblijf er voor het weekend.
    ga zoiezo al eens langs gaan in het jenevermuseum en ook in bokrijk.
    maar zijn er buiten die 2 nog andere bezienswaardigheden waar je zeker eens moet langs lopen met je fototoestel

  • #2
    Re: hasselt

    Het oude kerkhof langs de Kempische steenweg, schitterende locatie, omgeving kanaalkom tov holiday inn, de raamstraat in de vroege ochtend, mooi licht en goed kijken naar de details, de restanten van de gelatinefabriek, kortom heel wat verschillende mooie locaties op wandelafstand in de binnenstad.
    Binnen locaties, het modemuseum, de stadsmus, en een hoge locatie met schitterend uitzicht de skylounge boven het sas radison. Geniet van het weekend in Hasselt.

    Comment


    • #3
      Re: hasselt

      Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
      Het oude kerkhof langs de Kempische steenweg, schitterende locatie, omgeving kanaalkom tov holiday inn, de raamstraat in de vroege ochtend, mooi licht en goed kijken naar de details, de restanten van de gelatinefabriek, kortom heel wat verschillende mooie locaties op wandelafstand in de binnenstad.
      Binnen locaties, het modemuseum, de stadsmus, en een hoge locatie met schitterend uitzicht de skylounge boven het sas radison. Geniet van het weekend in Hasselt.
      thanks voor de tips

      Comment


      • #4
        Re: hasselt

        Mwa de aanraders zijn anders niet echt wow, om eerlijk te zijn heeft Hasselt zelfs niet echt iets wat het waardig is om te fotografen, naar mijn mening. Alleen de Japanse tuin misschien, maar die is dan ook alleen interessant in volle bloei. Nu, een goeie fotograaf maakt van niet interessante onderwerpen toch iets interessant zeggen ze mij altijd. Succes.

        Comment


        • #5
          Re: hasselt

          @RDL als je in de binnenstad van Hasselt niks boeiend vind om te fotograferen?
          Dan twijfel ik toch aan jouw fotografie interesse. ...Leer eens kijken.
          enne de japanse tuin... das nu echt een locatie die ik niet zou aanraden.
          Niet akkoord? Tijd om een workshop stadsfotografie te volgen.
          meer info via PM.

          Comment


          • #6
            Re: hasselt

            Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
            @RDL als je in de binnenstad van Hasselt niks boeiend vind om te fotograferen?
            Dan twijfel ik toch aan jouw fotografie interesse. ...Leer eens kijken.
            enne de japanse tuin... das nu echt een locatie die ik niet zou aanraden.
            Niet akkoord? Tijd om een workshop stadsfotografie te volgen.
            meer info via PM.
            mooi vooral dat laatste
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

            Comment


            • #7
              Re: hasselt

              Bokrijk is zelfs niet open. Zeker de huisjes niet. Als je kan . Bezoek de cmine in waterschei of winterslag
              Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

              Comment


              • #8
                Re: hasselt

                Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                @RDL als je in de binnenstad van Hasselt niks boeiend vind om te fotograferen?
                Dan twijfel ik toch aan jouw fotografie interesse. ...Leer eens kijken.
                enne de japanse tuin... das nu echt een locatie die ik niet zou aanraden.
                Niet akkoord? Tijd om een workshop stadsfotografie te volgen.
                meer info via PM.
                En waar ligt de link tussen interesse voor fotografie en het feit dat Hasselt gewoonweg niet veel te bieden heeft naar mijn mening? Nu moet ge toch zelf gaan toegeven dat Hasselt tegenover bv. A'pen of Bxl een saaie stad is met beperkte mogelijkheden tot fotograferen.
                Leer eens kijken, ik kan je zeggen dat ik meer als genoeg kijk en misschien zit daar ook het probleem. Ik kwam haast iedere week in Hasselt en heb ongeveer alles gezien (al dan niet interessant om te fotograferen). En dan het feit dat ik nu door de week in Brussel zit, waar bijna altijd iets te vinden is maakt dat Hasselt me weinig aanspreekt.
                Workshop stadsfotografie, why not? Kan er alleen maar uit leren.

                Comment

                Working...
                X