Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is jouw #mijnfoto?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is jouw #mijnfoto?

    Hallo collega fotografen,

    Ik weet niet of ik hier in het goeie topic zit, maar ik heb even gekeken en vind deze zelf hier het beste bij passen! Dit is forum is het eerste fotografie forum waar ik ooit iets op geplaatst heb. Het is voor mij alleen wel weer een erg lange tijd geleden dat ik zelf wat geplaatst heb, maar gelezen heb ik wel vaker. Een leuk en gezellig maar vooral ook een functioneel forum.

    Leuk allemaal deze blabla, maar dat hoort niet in dit topic! Maar volgens mij hoort deze hier wel want ik wil jullie de kans bieden om allemaal jullie top 3 foto's te publiceren op mijn goed bezochte weblog, http://www.me4all.nl. Deze site is voor lang niet iedereen onbekend volgens mij...

    Sommige van jullie hebben er al iets van gezien op mijn twitter of facebook fanpage, maar toch wil ik jullie er op deze manier attent op maken! Want helaas kan ik niet iedereen persoonlijk benaderen om te vragen of jullie mee willen doen met #mijnfoto, want simpelweg ken ik jullie niet allemaal :-)

    Ik ben dus voor #mijnfoto opzoek van iedereen die fotografeert (professioneel of als amateur) naar zijn/haar top 3. Is er een deadline? Niet echt, is het makkelijk? Nee dat zal wel niet! Maar uiteindelijk zal het overzicht wel gaaf worden! Ik heb ook nog een leuk idee, maar dat volgt... Misschien...

    Kijk hier voor meer uitleg, ik hoop op jullie deelname!

    Als er vragen zijn of als je meedoet, laat dat hier als reactie even weten zodat andere dit ook weten!

    Groeten Robbie Veldwijk
    Check mijn photoblog @ www.me4all.nl

  • #2
    Re: Wat is jouw #mijnfoto?

    [Mod-LesC]Verplaatst van "Waarheen Vandaag?" naar Algemeen.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X