Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de seriuos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de seriuos

    Interessante koopjes

    Link 1

    Link 2

    Link 3

    Zouden daar nu echt mensen intrappen?

    Mvg Kurt

  • #2
    Re: Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de ser

    Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
    Zouden daar nu echt mensen intrappen?

    Mvg Kurt
    Er moet er maar eentje intrappen hé

    Zolang er naïeve mensen blijven rondlopen die te veel geld hebben door te hebberig te zijn zal dit blijven bestaan.

    Net zoals al die oplichters voor thuiswerken, verkopers, modellen ...
    'u volgt eerst een professionele cursus bij ons voor een zeer voordelige prijs en daarna sturen wij de klanten in uw richting' ...
    een sukkelaar die meestal al geen geld over heeft trapt hier in, betaald 500 of 1000 Euro voor zo'n 'cursus' ... die het woord zelfs niet waard is en hoort later niets meer ... dagelijkse kost vrees ik.

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #3
      Re: Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de ser

      Ik moet zeggen,
      ik denk dat het bij sommige advertenties eerder een google translate is in plaats van een oplichter hoor...
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

      Comment


      • #4
        Re: Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de ser

        Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
        Ik moet zeggen,
        ik denk dat het bij sommige advertenties eerder een google translate is in plaats van een oplichter hoor...
        Dikwijls een google translate maar zeer dikwijls 90% oplichters vooral op de zoekertjes waarop niet geboden kan worden
        Stuur maar eens mailtje met daarin prijs ok en morgen afhalen
        Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

        Comment


        • #5
          Re: Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de ser

          Meestal zijn die oplichters net de datum van het plaatsen van hun zoekertje geregistreerd en hebben ook maar 1 item te koop en dit dan aan een fantastische promo prijs. Als je hun mailt hebben ze geen tijd omdat ze in het buitenland zitten of dergelijk smoesje.
          NIET INTRAPPEN!
          Fotografie is leren kijken.
          http://johanluyckx.weebly.com

          Comment


          • #6
            Re: Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de ser

            volgens mij zijn er nog steeds wel mensen die daar intrappen hoor. er zijn méér naieve zielen op de wereld dan je denkt...
            * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

            Comment


            • #7
              Re: Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de ser

              Oorspronkelijk geplaatst door LittleLeentje Bekijk bericht
              volgens mij zijn er nog steeds wel mensen die daar intrappen hoor. er zijn méér naieve zielen op de wereld dan je denkt...
              Inderdaad, dit is zelfs een naïeve oplichter :


              Fotografie is leren kijken.
              http://johanluyckx.weebly.com

              Comment


              • #8
                Re: Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de ser

                Knap !
                Toestel is nog niet op de markt en staat al 2de hands te koop

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Ik ben een serieuze verkoper, dan kunt u, aanvaard ik antwoord alleen voor de ser

                  en weet je wat het ergerlijke is : ik meld 3 keer via meld misbruik dat dat zoekertje ... en ??? Het staat er nog altijd. Dus die hebben liever 2 miljoen zoekertjes met rippers, dan 1,5 miljoen eerlijke zoekertjes.

                  Comment

                  Working...
                  X