Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn album(meke) online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn album(meke) online

    Beste BD'ers,

    Ik ben ook eens een paar dagen zoet geweest met mijn (beste) foto's online te zetten. Uiteraard hoor ik graag jullie opmerkingen, suggesties, commentaar enz. Het gaat uiteraard vooral om de foto's, maar opmerkingen over de website zelf hoor ik ook graag.

    http://users.pandora.be/10D/

    Bedankt!
    This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
    My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

  • #2
    Hallo Firefox,

    Mooie,duidelijke en overzichtelijke site.


    Groeten Omega.

    www.digiwaart.nl

    Comment


    • #3
      Prachtige site Firefox Mooi overzichtelijk en praktische vormgeving. Eén klein min-puntje heb ik ondervonden : je kan als je een paar foto's bekeken hebt in een album niet rechtstreeks terug naar het overzicht maar moet alle geziene foto's terugbladeren ... of doe ik iets verkeerd en kan het wel
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Mooie, sobere site. De knopjes in de modieuze 'apple'style gemaakt (fireworks?).
        En de foto's? Zoals altijd goed tot zeer goed.

        (Binnenkort toch ook eens beginnen, als ik braaf mijn lesjes webdesign gevolgd heb.)
        lijn
        canon eos 350d

        Comment


        • #5
          Inderdaad, lekker eenvoudige maar zeer overzichtlijke en behoorlijk snelle site. Opmerking van Vicky gaat ook hier op. Tijdens het doorlopen van de beelden, kan je op geen enkele manier weer teruggaan in de boomstructuur.
          Zal wel op te lossen zijn...

          Vriendelijke groet,
          Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Ook ik vind het een overzichtelijke site, met als minpuntje de zeer lage kwaliteit van je thumbs.

            Comment


            • #7
              Overzichtelijke site - alleen zoals reeds gemeld als je door de foto's bladert kan je niet ineens terug naar de homepage

              Mooie foto's ook (allemaal uit de 10D?)


              ***Canon 300D * kitlens * ...

              Comment


              • #8
                Dag FireFox,

                Proficiat met je site, ziet er goed uit.

                E
                Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

                Comment


                • #9
                  Aangezien iedereen het zegt, ik zal de site aanpassen (is ondertussen gebeurd) zodat je vanaf elke foto terug kan naar de boomstructuur . En neen, ze zijn niet allemaal met de Canon 10D getrokken, de meeste zijn zelfs met de (ondertussen verkochte) Canon G3 genomen. De lage kwaliteit van de thumbs ligt aan Frontpage , maar dat is ondertussen ook gefixet.

                  En, bedankt voor het commentaar hééé

                  @ katelijn, ik ken fireworks niet, maar 't is in PS gemaakt (als dat je vraag was).
                  This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
                  My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album

                  Comment


                  • #10
                    Echt veel beter zo FF... die lage thumbs deden afbreuk aan je foto's en site. Zoals ie nu is is ie top!

                    Comment


                    • #11
                      Prima site Firefox , makkelijk navigeerbaar .... niets mis mee dus
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                      Comment

                      Working...
                      X