Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De wet van de sterkste !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De wet van de sterkste !!

    Dinsdag nog eens een uitstapje gemaakt richting Zeeland.
    Waarschijnlijk door de koude viel het nogal tegen, in ieder geval geen uilen gezien.
    Toch thuisgekomen met enkele plaatjes waarvan ik best tevreden ben.
    Dit is er alvast eentje van.
    Dit is het volledige beeld, dus enkel vierkant bijgesneden.




    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: De wet van de sterkste !!

    Wauw. Dit is een prachtig stukje natuurfotografie hoor.
    Schittterend moment.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: De wet van de sterkste !!

      En het is duidelijk wie hier de sterkste is
      Super moment
      Instagram

      Comment


      • #4
        Re: De wet van de sterkste !!

        Toffe actie opname, boeiend beeld.
        Ik zou de kop van de buizerd een beetje oplichten.
        mijn foto's: www.reneheylen.be

        Comment


        • #5
          Re: De wet van de sterkste !!

          Super, heel veel spanning in het beeld ook,
          groetjes,
          Loulou
          Loulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl

          Comment


          • #6
            Re: De wet van de sterkste !!

            Prachtige actieplaat. Ga mee in de opmerking over het oplichten van de kop.

            Ik heb gisteren ook wat rondjes gedraaid in het "velduilen-carrousel" maar inderdaad veel te koud voor die beestjes denk ik.
            Is trouwens niks voor mij al die drukte en platgereden bermen. Ik trek al 35 jaar door Zeeland en dit heeft niks meer met mijn "Zeeland-gevoel" te maken. De weidsheid en eenzaamheid van dit prachtig stuk Nederland is net wat mij aantrekt en een mooie foto maken is natuurlijk de kers op de taart maar niet als dat betekent aanschuiven in een rij auto's, dat doe ik al als ik ga werken.

            Er zijn plaatsen genoeg en ruimte genoeg voor iedereen dus ik zoek die wel op.

            Ben trouwens getuige kunnen zijn van een ongelukkige twist tussen twee fotografen aan de Schelphoek, klaar om bijna mekaars hoofd in de slaan met dat dure Gitzo-statief. De ene stond klaar om een foto te maken van een groep zilverreigers en de andere was diezelfde groep langs achter benaderd waardoor ze waren weggevlogen. Heren, laat ons deze mooie hobby alsjeblief gezellig houden en onverdraagzaamheid is er al genoeg in deze harde wereld.

            P.S. mijn Zeeland-foto's, gemaakt in alle rust en genietend van de natuur volgen nog
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

            Comment


            • #7
              Re: De wet van de sterkste !!

              Die zet er serieus zijn klauwen in! Inderdaad, een heel knap actieplaatje!
              Grt. Jef

              Comment


              • #8
                Re: De wet van de sterkste !!

                Mooi de actie vast gelegd!

                Mvg, Theo
                Mijn website: http://www.vlassen.be/

                Comment


                • #9
                  Re: De wet van de sterkste !!

                  jawadde !!

                  Al een chance dat ze geen fotografen aanvallen

                  Comment


                  • #10
                    Re: De wet van de sterkste !!

                    Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                    Prachtige actieplaat. Ga mee in de opmerking over het oplichten van de kop.

                    Ik heb gisteren ook wat rondjes gedraaid in het "velduilen-carrousel" maar inderdaad veel te koud voor die beestjes denk ik.
                    Is trouwens niks voor mij al die drukte en platgereden bermen. Ik trek al 35 jaar door Zeeland en dit heeft niks meer met mijn "Zeeland-gevoel" te maken. De weidsheid en eenzaamheid van dit prachtig stuk Nederland is net wat mij aantrekt en een mooie foto maken is natuurlijk de kers op de taart maar niet als dat betekent aanschuiven in een rij auto's, dat doe ik al als ik ga werken.

                    Er zijn plaatsen genoeg en ruimte genoeg voor iedereen dus ik zoek die wel op.

                    Ben trouwens getuige kunnen zijn van een ongelukkige twist tussen twee fotografen aan de Schelphoek, klaar om bijna mekaars hoofd in de slaan met dat dure Gitzo-statief. De ene stond klaar om een foto te maken van een groep zilverreigers en de andere was diezelfde groep langs achter benaderd waardoor ze waren weggevlogen. Heren, laat ons deze mooie hobby alsjeblief gezellig houden en onverdraagzaamheid is er al genoeg in deze harde wereld.

                    P.S. mijn Zeeland-foto's, gemaakt in alle rust en genietend van de natuur volgen nog
                    Bedankt voor de uitgebreide uitleg Eric !
                    Het is niet omdat ik naar Zeeland rij dat ik een ganse dag op dezelfde plaats blijf.
                    Om een voorbeeldje te geven, dinsdag heb ik ongeveer 150 km rondgereden in Zeeland.
                    Buiten het feit dat het voor mij enkele reis +- 130km is dus totaal 260km heen en weer en aldaar nog eens 150km.
                    Gewoon maar eens om te zeggen dat niet alle foto's gemaakt zijn op dezelfde drukke plaats

                    Ik probeer ook altijd om andere plaatsen op te zoeken, en jawel deze foto is op die bewuste drukke plaats gemaakt, maar dat kan niet gezegd worden van al mijn foto's.
                    En het mag gezegd zijn, ondanks de drukte die er heerst, is dit volgens mij toch natuurfotografie waar het om draait.

                    En den ambras tussen bepaalde personen heb ik overal in België, Zeeland en de rest van Nederland al gezien hoor, ze zouden U zelfs proberen van de baan te rijden om een plaatje te kunnen maken.

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: De wet van de sterkste !!

                      Iedereen bedankt voor het kijken en de reacties !

                      grts
                      Sieg
                      Voor meer foto's ; www.sieg.be

                      Comment

                      Working...
                      X