Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

    Beste,

    ik ben al een aantal weken op zoek naar een kasteen met domein, regio Oost-Vlaanderen of West-Vlaanderen, voor de fotoshoot van een wagen (5,4 meter lang).

    Ik heb al heel wat gemeenten, baronnen en eigenaars opgebeld, maar oftewel krijg je geen toestemming oftewel vragen ze een astronomisch hoog bedrag om een dag op het terrein te mogen...

    Heeft iemand toevallig tips of ideeën in de regio? Bedoeling is dat het een 'sjieke' omgeving is, dus mag ook eventueel een landhuis zijn of dergelijke. Ik zoek dus een terrein dat ook toegankelijk is voor de auto, zowel vrij toegankelijk of na een telefoontje met de eigenaar of de groendienst.

    Alle tips zijn alvast welkom.

    Een foto van een voorgaande shoot bij het kasteel van Ooidonk:


    Mercedes-Benz W212 E250 with AMG-kit photoshoot www.fredericlouis.be
    portfolio - blog

  • #2
    Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

    er staat een klein kasteeltje in een park in Mariakerke naast de Brugse Vaart. t is daar meer eendenschijt dan gras, maar goed te doen en gewoon toegankelijk binnen de uren. Waarschijnlijk moet je wel hier en daar afspraken maken om er met de auto op te mogen.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

      Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
      er staat een klein kasteeltje in een park in Mariakerke naast de Brugse Vaart. t is daar meer eendenschijt dan gras, maar goed te doen en gewoon toegankelijk binnen de uren. Waarschijnlijk moet je wel hier en daar afspraken maken om er met de auto op te mogen.
      Is dat met het Claeys-Bouuartdomein? Bedankt voor de tip. Zal eens moeten zoeken wie de eigenaar is dan en eens rondbellen.
      portfolio - blog

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

        Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk bericht
        Is dat met het Claeys-Bouuartdomein? Bedankt voor de tip. Zal eens moeten zoeken wie de eigenaar is dan en eens rondbellen.
        als ik zou weten hoe t heet zou ik t al gezegd hebben. Ik heb daar mijn eerste trouw gedaan. Dat was de max: de 'pastoor' was een kerel in een Elviskostuum en de bruid had haar chihuahua als accesoire bij.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

          Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
          als ik zou weten hoe t heet zou ik t al gezegd hebben. Ik heb daar mijn eerste trouw gedaan. Dat was de max: de 'pastoor' was een kerel in een Elviskostuum en de bruid had haar chihuahua als accesoire bij.
          dit kasteel? http://www.panoramio.com/photo/2342700 beetje vervelend voor foto's met die vlaggenmasten ervoor en zo dan.
          portfolio - blog

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

            Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk bericht
            dit kasteel? http://www.panoramio.com/photo/2342700 beetje vervelend voor foto's met die vlaggenmasten ervoor en zo dan.
            Dat is t
            The Knight That Says Ni...kon

            Comment


            • #7
              Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

              Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
              Dat is t
              Zal het nog eens nader bestuderen, alvast bedankt!

              Moesten er nog tips zijn, laat maar horen.
              portfolio - blog

              Comment


              • #8
                Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

                Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen misschien ?
                Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                BD0993BE
                Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                Comment


                • #9
                  Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

                  Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
                  Kasteel Oudeberg in Geraardsbergen misschien ?
                  Die staat inderdaad nog op mijn lijstje. Morgens eens naar bellen.

                  Wat ik wel wat vrees is dat het er redelijk krap is. De auto die ik wil shooten is 5,4 meter lang, dus al redelijk grote draaicirkel. En Oudeberg heeft niet echt een groot domein, dus veel variatie in foto's que kadreren en compositie zit er daar niet in vrees ik.

                  De kapel is natuurlijk ook nog een mogelijkheid om tot daarboven te rijden. (of staan daar paaltjes tegenwoordig).
                  portfolio - blog

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

                    Best inderdaad eens naar de eigenaar bellen.
                    De contactgegevens van Alain staan waarschijnlijk wel op de site van het kasteel.

                    5,4 meter is inderdaad lang om mee te manoeuvreren, en reusachtig veel plaats is daar inderdaad niet.
                    (welke auto is zo lang ? Een streched limo ?).

                    De Muur zelf kan je niet per auto oprijden (paaltjes).
                    Langs de achterkant (parking) kan je wel met de auto tot aan de kapel (al weet ik niet of je met zo'n lange auto de bocht naar de kapel zal kunnen nemen).
                    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                    BD0993BE
                    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

                      Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
                      Best inderdaad eens naar de eigenaar bellen.
                      De contactgegevens van Alain staan waarschijnlijk wel op de site van het kasteel.

                      5,4 meter is inderdaad lang om mee te manoeuvreren, en reusachtig veel plaats is daar inderdaad niet.
                      (welke auto is zo lang ? Een streched limo ?).

                      De Muur zelf kan je niet per auto oprijden (paaltjes).
                      Langs de achterkant (parking) kan je wel met de auto tot aan de kapel (al weet ik niet of je met zo'n lange auto de bocht naar de kapel zal kunnen nemen).
                      't Is een Mercedes S-klasse met verlengde wielbasis (+10 cm). Dus het is nog geen limousine hoor.
                      portfolio - blog

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

                        Die moet je volgens mij toch tot aan de Kapel kunnen rijden hoor !
                        Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                        BD0993BE
                        Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

                          Is een abdij ook goed? die van Westvleteren zit dat in de buurt niet
                          succes bij de opzoeking
                          Vriendelijke groet
                          Duroc

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

                            Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
                            Die moet je volgens mij toch tot aan de Kapel kunnen rijden hoor !
                            Okay, zal morgen nog eens wat meer foto's opzoeken van het kasteel om te zien wat er te doen valt qua posities.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Duroc Bekijk bericht
                            Is een abdij ook goed? die van Westvleteren zit dat in de buurt niet
                            succes bij de opzoeking
                            Een abdij is zeker goed, bedoeling was dat het iets 'sjiek' is of klasse uit straalt. Westvleteren ligt wel al beetje te ver daarvoor. Chauffeur moet van Antwerpen komen en ik zelf uit Gent.
                            portfolio - blog

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kasteel met domein gezocht voor fotoshoot van voertuig

                              Waterkasteel te Moorsel (Aalst), ook niet overdreven groot, maar moet nog wel lukken.
                              Eigenaar is naar mijn weten Willy Michiels (aka chipper).
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                              Comment

                              Working...
                              X