Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Restaurant Gusto zoekt fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Restaurant Gusto zoekt fotografen

    Hallo

    Wij hebben een mooie design zaak in Genk. Regelmatig krijgen we vragen van amateur en professionele fotografen om onze locatie te shooten, met of zonder model. We willen echter ook eens wat mooie foto's van onze gerechten etc. Het lijkt ons leuk om eens een fotowedstrijd te houden eind februari, achteraf worden de foto's dan in de VIP ruimte gehangen en de winnaar krijgt een cadeaubon van Gusto.

    Hebt u interesse? Graag een seintje op t.boffe@gustocarbon.be

    U kan onze zaak bekijken via www.gustocarbon.be of op www.facebook.com/gustogenk

  • #2
    Re: Restaurant Gusto zoekt fotografen

    is er iets vegetarisch? ik fotografeer geen dood vlees.
    The Knight That Says Ni...kon

    Comment


    • #3
      Re: Restaurant Gusto zoekt fotografen

      Vraag me af hoe die wedstrijd dan in z'n werk gaat gaan.

      Jullie koken, deelnemers maken 1voor1 foto's?
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Restaurant Gusto zoekt fotografen

        Oorspronkelijk geplaatst door marieke44 Bekijk bericht
        Hallo

        Wij hebben een mooie design zaak in Genk.....
        We willen echter ook eens wat mooie foto's van onze gerechten etc. Het lijkt ons leuk om eens een fotowedstrijd te houden eind februari, achteraf worden de foto's dan in de VIP ruimte gehangen en de winnaar krijgt een cadeaubon van Gusto.
        dat pakt U heel leuk en zakelijk aan.
        welkom op BD.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Restaurant Gusto zoekt fotografen

          Ik denk dat er hier toch een misverstand is, tenzij ik het verkeerd begrepen heb. Maar gerechten die gefotografeerd wordt, of dienen om foodfoto's van de maken, zijn na het maken van de foto's niet meer geschikt voor consumptie ! Deels omdat er soms ingrepen gedaan worden met het voedsel die dienen om de foto aantrekkelijker te maken en niet om het gerecht beter te laten smaken.

          Dus iedere schotel die je wenst gefotografeerd te zien is verloren, ik kan me dus niet echt voorstellen dat je voor iedere fotograaf die zich aanmeldt een reeks schotels gaat laten maken.

          Het meest logische is dus je je een gekende fotograaf vraagt om voor je zaak de nodige beelden te maken, maar dat gaat je uiteraard méér kosten als een gratis diner voor 2.

          Neem hier is een kijkje :


          MVG, Jeff C.
          Last edited by Digipics357; 1 februari 2012, 14:02.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment


          • #6
            Re: Restaurant Gusto zoekt fotografen

            Of Joris Luyten die op bd live een workshop hierover verzorgde.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment

            Working...
            X