Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw snelheidsrecord Photobox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw snelheidsrecord Photobox

    vrijdag 16.40u heb ik 70 foto's in ierland besteld bij http://www.photobox.ie en maandagmiddag in de bus .. en dat voor slechts 2.10 euro portokosten (en 28 cent per foto) vind ik echt snel (ik twijfelde nog om voor express service extra bij te betalen .. dat was dus echt overbodig)

    ach ja, de kwaliteit is al even goed als de snelheid van leveren .. Photobox maakt de tijd die ik te laat bestelde goed zodat ik de klasfoto's nog tijdig aan de school kan leveren

  • #2
    Da's mij ook al overkomen Visio: 's vrijdags bestellen en 's maandags in de bus, en inderdaad dat is snel.

    Igor
    EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
    BD0118BE

    Comment


    • #3
      Ik weet het die zijn supersnel...
      Ik bestel daar al m'n foto's en altijd in minder dan drie dagen in de bus.
      Als je die express sevice aanklikt liggen ze al in je brievenbus voor dat je ze geupload hebt.

      Comment


      • #4
        Ik wist dat ze snel waren maar schrok toch ff vandaag.
        Woensdag om 15:30 foto's doorgestuurd, vrijdagmorgen 7:25 mooi afgeleverd .
        Cypho
        Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

        Comment


        • #5
          Normaal zijn ze idd supersnel....
          M'n laatste bestelling na 7 dagen nog geen foto's,,,das gek...gelijk een mailtje gestuurd en m'n bestelling wordt opnieuw afgedrukt en vandaag verzonden! Wat 'n service.....
          Maarre...mocht iemand m'n foto's hebben...stuur ze maar door he!
          ***Canon 300D * kitlens * ...

          Comment


          • #6
            idd, verleden week heb ik drie dagen moeten wachten op m'n foto's bij Photobox... Normaal maar twee dagen??? Het zullen drukke tijden zijn zekers??? Maar , dat moet ik erbij zeggen, ik had ook een muk met foto besteld, je kent dat wel, zo'n tas met een foto op gebakken... Misschien duurde 't daarom één dag langer??
            Maar normaal zijn ze supersnel.. Het pakje ligt in je brievenbus nog voor je de laatste foto doorgezonden hebt...

            Comment


            • #7
              En de snelheid kan ik alleen maar bevestigen. Heb een aantal foto's geupload, kwaliteit, als de prijs als de service prima.
              @Mic : Hoe is de foto op de tas? Ben van plan om er zo 2 cadeau te geven.
              "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

              Comment


              • #8
                Originally posted by huibke
                @Mic : Hoe is de foto op de tas? Ben van plan om er zo 2 cadeau te geven.
                Foto op de mokken is prima....heb er 2 cadeau gedaan enne de foto's staan er na veel afwassen nog steeds mooi en duidelijk op!
                Prima kwaliteit dus!

                ***Canon 300D * kitlens * ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by huibke
                  En de snelheid kan ik alleen maar bevestigen. Heb een aantal foto's geupload, kwaliteit, als de prijs als de service prima.
                  @Mic : Hoe is de foto op de tas? Ben van plan om er zo 2 cadeau te geven.
                  Aha, ik geef ze ook altijd kado...
                  Je moet de reaktie van de jarige zien als ze een tas, kop, muk, krijgen met hun foto op... Of de foto van hun lievelingsdier...
                  De muk zit stevig verpakt in een kartonnen doosje dat op zijn beurt in noppenplastiek in de enveloppe zit...



                  Stevig verpakt...



                  en de foto op de muk is mooi scherp...



                  Als je de achtergrond van de foto wit maakt en je voorwerp uitknipt in Photoshop bevoorbeeld, dan is, zoals hier, het onderwerp en muk één geheel.
                  Stuur je gewoon een rechthoekige foto op dan komt die ook zo op de muk. De hoogte van de foto is bepalend van hoe groot 't erop komt..
                  Dus best alleen een gezicht ofzo.
                  Als je een landscape foto met een groep mensen erop doorzend... dan staan die mensen daar natuurlijk heel klein op.
                  Ik knip altijd het onderwerp, gezicht, dier, uit en plak die op een witte achtergrond voor een mooi resultaat.
                  Best ook je foto iets meer saturatie ( verzadiging) geven. Ik heb gemerkt dat dan de kleuren op de muk mooier uitkomen.
                  Je kan hier fijn mee spelen en vanalles op zo'n Muk zetten.. dus ook tekst bijvoegen, bv. de naam van de jarige. Of kaders of tekeningen toevoegen met een fotobewerkingsprogramma.
                  Maar zoals ik al zei, 't duurt iets langer voor je de bestelling hebt.

                  Comment


                  • #10
                    Dat ziet er prima uit.
                    Bedankt voor de grafische uitleg Mic!
                    Ik wil zoiets geven aan ene kameraad van mij die morgen trouwt. Omdat hij mij heeft gevraagd om wat foto's te trekken in de kerk,(niet als hoofdfotograaf), wil ik hem nadat hij terug is van de reis zo iets extra geven als cadeau, 2 van die mokken. En ik denk ook een mooie foto op een muismat, lijkt me ook wel sjiek.
                    "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mic

                      Stuur je gewoon een rechthoekige foto op dan komt die ook zo op de muk. De hoogte van de foto is bepalend van hoe groot 't erop komt..
                      Dus best alleen een gezicht ofzo.
                      Alleen de hoogte? Hoe breed zouden ze hem krijgen dan? Kan dit namelijk niet direct op de site terugvinden. Ook geen voorbeelden of zo.
                      Nikon D2H / AFS 28-70 f/2.8D

                      Comment


                      • #12
                        Jep, zo'n muismatjes heb ik ookal laten maken.
                        Zien er echt goed uit, zowel op muismat als op de tas...
                        Maar 't moet niet altijd een foto zijn.
                        Kijk es naar mijn muismat...



                        @ Draf.. ja, de hoogte van de tas is de beperking natuurlijk.
                        De breedte speelt niet zoveel rol.
                        Je stuurt een gewoone maat van fotos op bv 800 X 600... 1600 X 1200 enz..
                        Maar uit ondervinding merk ik dat portret beter meevallen dan landscape... Bij landscape moet je de tas natuurlijk draaien om alles te zien.
                        Maar de foto staat er altijd volledig op.
                        Ik vergroot het gezicht of onderwerp zo in Photoshop totdat het bijna boven en onderkant van de foto raakt... (op witte achtergrond)

                        Comment


                        • #13
                          Die zien er ook al goed uit, die matten.
                          Nu nog een mooie foto voor erop vinden, en dan zullen ze wel content zijn.
                          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                          Comment


                          • #14
                            waarom in ierland foto(s ontwikkelen?
                            thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

                            Comment


                            • #15
                              hoe gaat dit in zn werk met die foto,s naar ierland?
                              load je die up naar hun site ,en wat betreffende de grote ,bv een foto uit een 10d is toch al gauw 2mb groot ,als je er nu een stuk of 70 wil laten afdrukken moet je de foto's eerts inkrimpen of mag je de originele bestanden doorsturen ?
                              groetjes

                              Comment

                              Working...
                              X