PDA

Volledige versie bekijken : Probeersel in station leuven

pumpi3
25 januari 2012, 23:36
Ik stond in het station van Leuven te wachten op de trein en toen er afgeroepen werd dat er een Thalys ging voorbijkomen, dacht ik, ik ga eens iets proberen. Ziehier het resultaat.

http://dl.dropbox.com/u/47816136/January%202012/januari2012-5.jpg

Onkertje
2 februari 2012, 20:46
Je idee was goed, maar de uitwerking vind ik wat minder.
Gezien het korte tijdsbestek tussen het afroepen en het nemen van de foto had je waarschijnlijk niet meer de tijd om een geschiktere plaats op het perron te zoeken. Nu is de foto nogal druk en rommelig (opeenvolgende perrons, bank, gele uurregelingen).
Je koos voor een foto aan lage snelheid (1/25) waardoor de Thalys nog goed herkenbaar is.
Persoonlijk had ik gekozen voor panning met de bedoeling om het station onherkenbaar te maken.
In de veronderstelling dat je een regelmatig treinreiziger bent zou ik zeggen, geef de moed niet op en probeer het nog een keer. Experimenteer wat. Je ziet wel wat er best lukt en/of best uitziet.

pumpi3
19 februari 2012, 13:10
Bedankt voor de feedback! Ik had inderdaad niet echt veel tijd om een goeie positie te kiezen, ik zat enkele perrons te ver. Maar ik ga in ieder geval dit idee beter uitwerken :G

DotjeB
27 februari 2012, 11:53
Je idee was goed, maar de uitwerking vind ik wat minder.
Gezien het korte tijdsbestek tussen het afroepen en het nemen van de foto had je waarschijnlijk niet meer de tijd om een geschiktere plaats op het perron te zoeken. Nu is de foto nogal druk en rommelig (opeenvolgende perrons, bank, gele uurregelingen).
Je koos voor een foto aan lage snelheid (1/25) waardoor de Thalys nog goed herkenbaar is.
Persoonlijk had ik gekozen voor panning met de bedoeling om het station onherkenbaar te maken.
In de veronderstelling dat je een regelmatig treinreiziger bent zou ik zeggen, geef de moed niet op en probeer het nog een keer. Experimenteer wat. Je ziet wel wat er best lukt en/of best uitziet.

Ik was dit topic aan het lezen en zag dat je sprak over een panning. Wat is dat precies?

Leonidas
27 februari 2012, 12:04
Ik was dit topic aan het lezen en zag dat je sprak over een panning. Wat is dat precies?Deze (http://www.justfuckinggoogleit.com/search.pl?query=panning) maar weer eens van stal gehaald. Even 15 seconden wachten.