Volledige versie bekijken : Thema's voor de maand Feb 2012
spooky
23 januari 2012, 22:06
De inzendingen voor deelname aan de Jan – Challenge is vandaag 23 Jan 12 afgesloten.
Voor de Feb - Challenge bied ik volgende 3 onderwerpen aanbieden.
1. Kaarslicht
2. De vergrijzing
3. Dromerig
Veel succes met deze Challenge.
Tot eind Jan kan men, zowel punten als commentaren geven aan de ingezonden Jan - Challenge foto's.
dirkfotografie
25 januari 2012, 19:01
Kaarsen verhogen kans op kanker :clown:
http://www.hbvl.be/krantenkoppen/zoeken/kaarslicht.aspx?q=en_tsoUf9K68jFAF8cr-1Fu3Q==&g=kaarslicht
spooky
25 januari 2012, 19:41
Lijkt me een mooie uitdaging, om het verband tussen het gebruik van kaarslicht en kanker fotografisch in beeld te brengen.p
dirkfotografie
25 januari 2012, 19:52
Lijkt me een mooie uitdaging, om het verband tussen het gebruik van kaarslicht en kanker fotografisch in beeld te brengen.p
Niet zo moeilijk. Een kaars op een grafsteen
Frakske
26 januari 2012, 15:14
Dacht meer aan een dromerige grijsaard bij kaarslicht ;)
dirkfotografie
26 januari 2012, 17:10
Het onderwerp is "kaarslicht" en niet "bij" kaarslicht. Volgens mij is dan het onderwerp toch wat ruimer interpreteerbaar
rooman
26 januari 2012, 19:14
Ik ga niet stemmen voor kaarslicht :toxic::p
grts maddy
Erven
26 januari 2012, 21:14
Niet zo moeilijk. Een kaars op een grafsteen
Dit kan ook een grafsteen zijn van iemand die omgekomen is bij een woningbrand, veroorzaakt door een kaars...die hij aan het fotograferen was.
Toch oppassen waneer je met vuur speelt!
lilybie
26 januari 2012, 22:05
of je maakt een foto van een ouder iemand met een dromerige sfeer in kaars licht:D
dan heb je drie vliegen in een klap;):D
LLuc
27 januari 2012, 13:47
Het onderwerp is "kaarslicht" en niet "bij" kaarslicht. Volgens mij is dan het onderwerp toch wat ruimer interpreteerbaar
Dus er moet geen kaars of vlam op te zien zijn, als het maar duidelijk is dat er geen flash, of andere lichtbronnen aan te pas kwamen... lijkt mij toch een interessante uitdaging.
Ik zie anders die grijsaard ook zitten...
Nelita
1 februari 2012, 20:04
Als ik het goed begrijp, is het zo dat er voor de challenge van februari geen kaars moet te zien zijn op de foto. Dus: een foto gemaakt in kaarslicht is ook goed?
spooky
1 februari 2012, 21:01
@ Nelita,
Het klopt dat het niet echt nodig is dat de kaars zelf in het beeld zichtbaar is.
Vergeet niet, dat het voor mij niet eenvoudig zal zijn alle foto waar de kaars niet in beeld is, op zijn juiste waarde te beoordelen en te valideren.
Als de kaars niet in beeld is, zal dit voor de deelnemers ook niet eenvoudig zijn om de foto op zijn juiste waarde te beoordelen, waardoor de kans op een minder goede beoordeling en puntenscore groter wordt.
Maar als besluit moet ik U bevestigen, dat het niet echt nodig is, dat noch kaars noch de kaarsvlam in beeld wordt gebracht.