Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotoclub gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotoclub gezocht

    Hallo iedereen

    Ik heb net de 2e module fotografie/lightroom van het LBC in Borgerhout beëindigd. Om verder te kunnen oefenen en te kunnen leren van elkaar ben ik samen met twee medecursisten op zoek naar een fotoclub in onze regio. We zijn afkomstig uit Brasschaat - Wommelgem. De fotoclubs die we tot nu toe al gecontacteerd hebben zitten blijkbaar allemaal met een ledenstop. Jammer. Heeft er iemand een tip waar we wél terecht kunnen? Alvast bedankt!


    groetjes
    Last edited by Nuwanda; 23 januari 2012, 13:45.

  • #2
    Re: fotoclub gezocht

    Wat hoop je te vinden in een fotoclub ? Want da zou wel is kunne tegenvallen hoor.
    Wat zijn juist jullie ambities ?

    MVG, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: fotoclub gezocht

      als het artistieke ambities zijn, denk ik dat het erg moeilijk is om zoiets in te schatten na "de 2e module fotografie/lightroom van het LBC"
      zoiets ontdek je maar na jaren met fotografie bezig te zijn.
      als het commerciële ambities zijn, ja dat kan je wel in een vroeg stadium plannen en er naar toe werken.

      Comment


      • #4
        Re: fotoclub gezocht

        Bedankt voor jullie reactie.
        Tegenvallen? Oei, hoezo?
        We willen vooral bijleren en met fotografie bezig blijven. Samen foto's bekijken en bespreken, tips opsteken van ervaren fotgrafen, samen er eens op uit trekken om te gaan fotograferen, cursussen volgen,... Het is puur hobby, we hebben er voorlopig nog geen grote ambities mee. :-) En we hopen natuurlijk dat de club openstaat voor minder ervaren amateurfotografen.

        Comment

        Working...
        X